niedziela, 23 kwietnia 2023

Na tapczanie siedzi leń, nic nie robi cały dzień....

 To jest właśnie to na co mam ochotę. Czy jestem leniem ? No nie ale lenistwo pełną parą mi się marzy...niech ktoś posprząta, ugotuje, wypierze , zrobi za mnie to co mi się nie chce. A ja sobie poleżę:) Ale najlepiej w pięknym otoczeniu , z fantastycznym widokiem , wodą blisko, lasem, żeby nie brzęczały za bardzo muchy , żeby świat dookoła się uśmiechał i ,żeby....No co??? Za dużo wymagań???

A wiecie  co??? Dziś moja lista wygląda tak , jak pod spodem:):

Pamiętajcie, że  trzeba ale to koniecznie trzeba spełniać swoje potrzeby więc w związku z tym, iż dziś mam ochotę na pełne lenistwo to życząc Wam cudownego leniwego dnia , znikam:):
Cudownego dnia:)

KONIECZNIE TRZEBA SPEŁNIAĆ SWOJE POTRZEBY, PAMIĘTAJCIE. TRZEBA!!!!!!!!




47 komentarzy:

  1. Takie leniuchowanie zawsze warto sobie zafundować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się uśmiałam czytając Twojego posta 🤣masz poczucie humoru który mi odpowiada no a przede wszystkim podpisuję się pod nim całym sercem 😛czy li spełniam marzenie i zjem kawę z ciachem potem idę na drzemkę bo jestem po nocce, potem sprzątanie kuchni po obiedzie no i może uda mi się coś zdziałać z igłą, a Tobie życzę dobrego leniuchowania 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cały dzień leniuchowałam aż się zmęczyłam:):) A tak naprawdę udało mi się nic nie robić aż do wieczora właśnie....dobrze tak nic nie robić:)

      Usuń
  3. Czasami trzeba poleniuchować, by docenić chwile aktywności i odwrotnie.
    Podobno nawet leniuchowania trzeba się nauczyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To Ty jesteś najważniejsza. Wszystko inne może poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Leniuchowanie bywa czasami mocno odżywcze.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, tym bardziej, że często podczas nic nierobienia przychodzą do głowy najlepsze pomysły...Weźmy choćby takiego Newtona za przykład.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ....Oj, on miała twórcze przebudzenie , bardzo!!!!:):):)

      Usuń
  7. Też czasami mam tak, że nic mi się nie chce. Ale czy to już jest lenistwo? Może po prostu organizm potrzebuje odpoczynku? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne w sumie jak to nazwiemy ważne abyśmy realizowali:)Pozdrawiam także

      Usuń
  8. Przypomniałaś mi za czym najbardziej tęsknię. 🙈 Teraz będę tylko o tym myśleć na okrągło : ciepełko, plaża, woda kokosowa prosto z kokosa i szum ciepłego morza 🌴🏝🌞 .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem juz w takim wieku, że robię tylko to, na co mam ochotę. O!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem i leniuchować potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś żyłam jak nakręcony robot, ale teraz z upływem lat zdarza się poleniuchować i to częściej niż rzadko ;)) , a poza tym wreszcie nauczyłam się tego leniuchowania! Kiedyś nie potrafiłam, nie umiałam odpoczywać nic nie robiąc. Co ten wiek robi z ludźmi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Leniuchowanie to jedna z przyjemności oraz naszych praw. Nie jestesmy wszak robotami. Czasem trzeba zwolnić, odpocząć, nabrać sił przed kolejnym działaniem, pozwolic sobie na słodkie nieróbstwo. Dla mnie w sezonie od wiosny do konca jesieni takim momentem odpoczynku są zazwyczaj deszczowe dni. Takie, jak dzisiaj. Deszczyk sobie siąpi a ja usmiecham sie zadowolona i siedzę w domu, robiac tu, co trzeba ale nie pzemęczając się!:-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Co robisz? - pyta koleżanka. Nic, i to mi zajmuje cały dzień 😀😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpoczynek zawsze wskazany, a jak kto go nazywa, to już jego sprawa😃
    Pozdrawiam słonecznie🌞💛😊🌼

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam robić nic i mogę tej czynności poświęcić cały dzień, wszak co masz zrobić dziś zrób pojutrze, będziesz mieć dwa dni wolnego 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem warto, a wręcz trzeba poleniuchować. Ja od czasu do czasu robię sobie "dzień piżamowy" w łóżku z książką i jest to bardzo fajny czas...

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami trzeba odpuścić i nic nie robić. Gdy pada deszcz robię sobie odpoczynkowy dzień.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i ja już po lenistwie błogim i długim:):

      Usuń
  18. Witaj końcówką kwietnia
    Czasem rzeczywiście warto zwolnić, zatrzymać się. Nie warto tak pędzić za wymagającym światem. Chwila nawet zwykłego lenistwa jest potrzebna
    Pozdrawiam nadzieją na lepszy, radośniejszy maj

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmęczyło mnie leniuchowanie, wsiadłam na rowerek i pojeździłam po lesie. W lesie trwa praca...tzn. ptaki wyśpiewują arie wiosenne, dzięcioły robią wiele huku, a zielone wydają piękny chichot, koziołki umknęły przede mną. Poza tym nowy las rośnie, bo stary wycięto.
    W sumie tam życie wre.. i jak tu leniuchować? Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przychodzi taki moment ,że czujemy, że dość odpoczynku..Ty wcześniej a ja dziś ruszyłam..Cudownej wiosny!!! Fajnie to opisałaś:):

      Usuń
  20. Kochana Pat ♥ , świetna notka.. lenistwo jest czasem potrzebne, bo wszystko ma swój czas.. więc trzeba odpoczywać i relaksować się :)
    ..jeśli masz ochotę poleniuchować to koniecznie to rób i ciesz się wspaniałymi chwilami ;)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, moc cudowności ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj poleniuchowałam sobie na całego:) Całusy:)

      Usuń
  21. Leniuchowanie to jedna z najwspanialszych rzeczy na świecie.
    Pod warunkiem że się kiedyś kończy:-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Też tak mam, coraz częściej. Ale ja sie juz napracowalam przez całe, dlugie zycie....Mam prawo leżeć brzuchem do góry i wydawać polecenia!😁

    OdpowiedzUsuń
  23. hahahah No i takie posty mnie total śmieszą, total dodają radości. Ba, tak jakbym takich dni nie miała, oczywiście, że mam. Czasami to najlepsze lekarstwo na wszystko. Dzień, gdzie nic nie muszę, lubię takie i one mnie ładują, dodają spokoju. Miałam niedawno dzień, gdzie głównie to tylko siedziałam na balkonie, czytałam i robiłam na drutach i tak cały dzień i było bosko. :D Przeca, jakbyśmy cały czas biegali, to byśmy się wymęczyli i wiele to byśmy też pominęli. Przytulam mooocno. ;)))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest jak piszesz Aga:) Zazdroszczę balkonu:)

      Usuń
  24. Czasem warto sobie zafundować takie leniuchowanie. Naprawdę.

    Buziaki

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)