poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Wiosna i zachwyt:):

 Przed  świętami odpoczynek  ,święta w harmidrze rodzinnym ,intensywnym , zwariowanym ale kochanym:) A po świętach???? Znowu odpoczynek :):): Tym razem  u siebie w domu.. Jak dobrze....Cisza , spokój ...Ostatnio coś bardzo tego pragnę. Wiosna i zdaję sobie , tu w pełni sprawę, że nie robię tu żadnego odkrycia:):): wiosna jest dla mnie oczekiwana ....kocham zieleń , tę rodzącą się przyrodę, życie no i właśnie pojawiające się kolory.  KOCHAM KOLORY!!!!  Są wszędzie w moim życiu...w mieszkaniu, w strojach a i w nastrojach:):) Wiosna ze swoją piękną zielenią jest oazą spokoju!!! Czekam na ukwiecone łąki abym mogła położyć się w zachwycie 

CZY UMIESZ ZACHWYCAĆ SIĘ BYLE CZYM????

Ja tak .Nauczyło mnie tego życie . Pełne zakrętów, trudnych chwil, problemów większych i mniejszych , życie - nauczyło mnie żyć w zachwycie:):) Chwilą , kolorem, czyimś uśmiechem, słonkiem na niebie , pięknym księżycem, tęczą, rozmową przelotną, rozmową na dłużej, spotkaniem w biegu a i na krótko. 

CO CIEBIE ZACHWYCA? 

Czasami nam tak smutno.....


Pograjmy w zielone na wiosnę..korzystajmy z jej uroków:)  Zachwyćmy się wiosną a dzięki temu                                 ZACHWYĆMY SIE ŻYCIEM!!!!!



               Nawet :)              

33 komentarze:

  1. Piękny post! Bardzo optymistyczny i taki..!? wiosenny ;) Powiało świeżością.
    Pięknie napisane :)
    Pozdrawiam cię Pat ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pozdrawiam serdecznie:):):):):) Wiosna niech nas utuli:)

      Usuń
  2. Ciężka choroba nauczyła mnie zachwycać się każdą chwilą życia i wszystkim, co mnie otacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem w pełni, wiem jak to jest....Wiosennych cudnych zdrowych dni !!!!

      Usuń
  3. Pati ♥ cudowny, radosny post ! ..mnie zachwyca wszystko : cudowne słoneczko, chmury, księżyc i gwiazdy, zachwyca mnie natura, przyroda, wiatru powiew i deszcz i wszelakie stworzone piękno..
    ..budząc się każdego ranka, jestem wdzięczna za życie, doceniam ten cudowny skarb, że jestem, oddycham i mogę się cieszyć każdą chwilą.. cieszę się z tego co mam i cieszę się każdym drobiazgiem i jestem szczęśliwa.. ♥

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życząc zdrówka moc i cudowności ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poetycko jak na Ciebie przystało, cudnie..Zachwycajmy się życiem!!!

      Usuń
  4. Bardzo optymistyczny post. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony kolor to zielony, od zawsze. Najukochańsza pora roku - wiosna! Więc na przypływ energii nie narzekam.
    Ale dziś to taki prawdziwy kwiecień plecień. Śnieg też już był. 😀 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieleń jest przecudowna Niech nas zachwyca dalej:)

      Usuń
  6. O tak, umiem zachwycać się byle czym. I być wdzięczną ✌️

    OdpowiedzUsuń
  7. Codziennie zachwycam się rozkwitającymi ogrodami i śpiewem ptaków:-)
    Pięknej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie wiosenka zielona rozdaje uśmiechy, a u mnie dopiero słoneczko się pokazało teraz, zaraz zajdzie kolorami ognistego różu i pomarańczy. Kocham takie ulotne chwile, one dają mi radość życia. Są solą w 'potrawie codzienności'. Serdeczności zostawiam🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja je łapię ale i dla Ciebie wysyłam wiosenne słoneczko:)

      Usuń
  9. Witaj wiosennie
    Dziękuję za ten optymizm. Jakże jest mi teraz potrzebny.
    Pozdrawiam kwietniowym słońcem

    OdpowiedzUsuń
  10. Umiejętność dostrzegania piękna i radości wokół, zwłaszcza gdy w głowie roją się myśli o naszych problemach nie jest łatwa. Ćwiczę ją codziennie ;) I przyznaję, że coraz lepiej mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny post.
    Oj tak , po czasie zimna nastała pora ciepła. Przyroda zachwyca.
    Pozdrawiam serdecznie, Pat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory, kolory , natura śpiew ptaków..tylko żyć!!!!

      Usuń
  12. Mnie wiosna cieszy i zachwyca :) czekałam na nią od stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A za chwilę maj , najpiękniejsza pora roku!!!!

      Usuń
  13. Ja teraz z niecierpliwością czekam na wiosnę. A cieszy mnie każdy dzień, po prostu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna już nas powitała :) I niech rozkwita a my z nią:)

      Usuń
  14. Łąki i lasy już są ukwiecone. ;) I oczywiście ukleszczone.

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda..po Świętach trzeba odpocząć najlepiej na łonie przyrody..ale to za parę dni..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez potrafię zachwycać się nawet najdrobniejsza rzeczą:) teraz robie to z moimi drzewkami na zewnątrz. Wypatruje najmniejszego listka i cieszę się że wiosna w Norwegii nadchodzi.. uważam że to piękne jak ktoś docenią każdy mały szczegół :),

    OdpowiedzUsuń
  17. Post pełen optymizmu! Kiedyś nie umiałam, ale teraz potrafię się zachwycać i cieszyć nawet drobnymi sprawami zwłaszcza w wiosennych okolicznościach przyrody :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)