czwartek, 11 maja 2023

Nie zadzieraj nosa

tak mówią ------ale czasami warto

ODERWAĆ SIĘ OD WSZYSTKIEGO 

SPOJRZEĆ NA ŚWIAT INACZEJ

DOŁADOWAĆ  AKUMULATORY PIĘKNEM

ZAPOMNIEĆ CHOĆ NA CHWILĘ O SZAREJ CODZIENNOŚCI

ODERWAĆ WZROK OD SZAREGO CHODNIKA 

POBUSZUJ CHOĆ TROCHĘ W CHMURACH..- IDŹ NA SPACER RAZEM Z NIMI ----A TYLE CI POKAŻĄ

ODERWIJ SIĘ!!!!

ZADRZYJ NOSA!!!:):) SPÓJRZ NA WSZYSTKO CO CIĘ BOLI DOKUCZA, NA KAŻDY PROBLEM , KŁOPOT, ZMARTWIENIE- Z INNEJ PERSPEKTYWY!!!!

PODZIEKUJ ZA TO CO MASZ

NIE SKUPIAJ SIĘ ZBYT DŁUGO NA TYM CZEGO NIE MASZ!!

ZŁAP SIĘ KTÓREJŚ CHMURY I LEĆ Z NIĄ - REALIZUJ MARZENIA

zdjęcia moje:) 

28 komentarzy:

  1. Przepiękne słowa, cudowne. Ja się cieszę tym, co posiadam. Dzięki Bogu i długiej, mozolnej nauce, teraz szybko potrafię się złapać jeśli za długo myślę o tym, czego nie mam i mi też szybko mija. No, bo mam ogrom i taka prawda. Dziś idziemy z Timmim na kontrolę, ale się stresujemy, ale nasza miłość zwycięży i pokonamy dziadostwo. :) Kocham chmury i to bardzo. Kocham na nie patrzeć, nic nie robić tylko je obserwować, wyobrażać sobie coś, albo nawet nie to. Sama obserwacja jest magiczna. :) Mam konto na Instagramie i to nawet trzy, ale teraz używam anima.aga.art. No rozumiem, że też masz, a to byłoby fajne. :) Pozdrawiam cieplutko, u mnie też już będzie post w niedzielę, długo zeszło z powodu tego, co wiesz, ale postarałam się coś napisać i poszły mi słowa prosto z serca, takie, jakie poszły, takie napisane i już. hehe Przytulam mocno, dziękuję Ci za blog, który mnie uszczęśliwia. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie wszystko dobrze Musi.Przytulam także i wkrótce odpiszę:)Timmi bądź dzielny!!!

      Usuń
  2. U mnie mówią: cycki w górę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia Dziewczyno Z Głową W Chmurach :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ..a szczególnie za tę dziewczyno:):) Oj kiedy to było:):) Ściskam:)

      Usuń
  4. Oderwać się i leecieć ! To dobry pomysł ! Trzeba tak ! Wytchnienie dają mi spacery i jazda na rowerze oraz blog. Kocham tu być !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Ciebie pozdrawiam:) Niech odpoczynek doładowuje nasze akumulatory!!:)

      Usuń
  5. Droga Pat ♥
    jak zawsze wspaniały post, mądry, pełen dobrych życiowych rad :)
    ..cieszę z tego co mam i z pokorą dziękuję za wszystko ♥
    moje motto :
    'Kiedy wstajesz rano, pomyśl, jak cennym przywilejem jest życie: oddychać, myśleć, czuć radość i kochać.' - Marek Aureliusz
    'Każdy dzień to nowy początek, puste płótno do malowania, najpiękniejszy obraz do stworzenia.' Autor nieznany..

    - pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło, ogrom cudowności ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witasz zawsze poetycko,czule ..Pięknego dnia Tobie życzę:)

      Usuń
  6. Prawie stałe jestem oderwana 😉✌️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!!!!:):) Cudnego dnia , choć dziś chmury:) ale wszystko jest tylko przez chwilę:)

      Usuń
  7. Mądrze i ładnie napisane. Właśnie przypomniałam sobie, że jako dziecko często patrzyłam w chmury i uwielbiałam taką formę odpoczynku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym wypadku warto zadzierać nosa!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  9. z uśmiechem tu byłam. Alis niezalogowana

    OdpowiedzUsuń
  10. Codziennie dziękuję za to co mam i staram się nie skupiać na tym czego nie mam, podziwiam świat i całe piękno natury. Lubię patrzeć na chmury, fotografować niebo, wymyślać, do czego podobna jest dana chmura... i cieszyć się chwilą. Ważny, mądry post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebo jest wdzięczną płaszczyzną do fotografowania:) Dziękuję Dobrego dnia

      Usuń
  11. Patrzę i się zachwycam w miarę często. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym się złapała jakiejś chmurki i tak na luzie poszybowała. Tak mi ostatnio brakuje luzu i jakiejś stabilizacji. Ale w niedzielę byłam na Mogielicy w Beskidzie Wyspowym i udało mi się troszkę odpocząć.

    Całuję Pat. Miłego weekendu który już się zbliża

    Kasinyswiat, Kasine.bziki

    OdpowiedzUsuń
  13. Weszłam tu skomentować zdjęcia chmur - fajne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)