wtorek, 15 października 2024

Staram się, postaram się.......

 Coś jesień tego roku dopada mnie zamyśleniem, pytaniami:):):)Szukaniem. Ale szukanie, poszukiwanie jest raczej korzystne

Dziś dopadło mnie słowo- staram się

I poszła cała lawina pytań:):):):


Staram się dla siebie czy dla kogoś?
A dlaczego w ogóle muszę się starać? Nie lepiej po prostu robić? Bez starania się????

Słowa są ważne ale jakże jedno słowo potrafi mieć wiele znaczeń.

Staram się o rękę:):)

Staram się dostać do dobrej szkoły jakoś też dobrze brzmi

ale staram się jakoś ogólnie ,kojarzy mi się negatywnie...Bo dlaczego mam się starać o cokolwiek????

Starać się, zabiegać kojarzy mi się z jakimś wysiłkiem, trudem, gonieniem za czymś,,ale to tylko moje 

Ogólnie mówiąc jednak nie chce się starać Ma samo przyjść!!!!!:):)

Czy to możliwe?

Chyba to kwestia podejścia do życia, myślenia

Jeśli przestane się starać to co się stanie? Czego się boje tak naprawdę?

Ale mnie dopadła jesień i rozmyślania:):):)

Przestaję się starać 

Niech Wszechświat stara się teraz o mnie:):):):

A co!!!!:):)


Puszczam:)

7 komentarzy:

  1. Mnie też stwierdzenie staram się kojarzy się bardzo ciężko i negatywnie. Lepiej więc coś robić, niż ciągle się starać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami warto odpuścić i niech świat postara się dla nas. Czemu nie!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się staram..nie jeść słodyczy, ponieważ staram się być w dobrym zdrowiu 😉😅😅😅
    Pozdrawiam cieplutko Pat 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Że sparafrazuję jednego filozofia z Gwiezdnych Wojen: nie staraj się, po prostu rób, albo nie rób ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej zawsze starać się dla siebie :) a resztę zapewni Wszechświat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami bywa, że zbyt długi proces tego >starania się<, męczy, wypala, zużywa. Dlatego robienie sobie przerwy od >starania< są wskazane. Zdarza się wtedy, że niektóre sprawy jakby same się prostują. Jeżeli to przeczekanie jest sprawką Wszechświata, niech będzie.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się staram po prostu nie zwariować. To wyzwanie 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)