sobota, 18 marca 2023

Możesz stać się Kimś..


Możesz stać się Wielkim Kimś 
Korzystając z własnych sił
Dusza Twoja tak wrażliwa
Skarbem Twoim jest największym
Ona wskaże tajne przejścia 
Do tych miejsc , gdzie nikt nie zstąpił
Byleś tylko w nią nie wątpił!!!!

- cytat z Tao Prosiaczka B.Hoff

Odnajdźmy naszą drogę dzisiaj
By zawiodła nas do jutra-podążajmy za tą drogą
...........
Słońce wysoko
Droga szeroko
Zaczyna się u naszych stóp
Nikt nie wie dokąd się ciągnie
Bo droga nie kończy się nigdy

Wije się , wiedzie 
Daleko poza nasz horyzont
Płynie , odpływa
Daleko jak płynąca woda. cytat(B.Hoff)


Niech płynie a Ty popłyń razem z nią:):)
Nie mów ,ze nie dasz rady 
Zrób po prosty tyle ile możesz i już:):)

A ja dziś na tyle :):):

Płynę swoją rzeką drogą , czasami gładko , czasami z burzą i falami a czasami nawet pod prąd  

Ciekawe gdzie dopłynę dzisiaj? 
A Ty? 


29 komentarzy:

  1. Ale Ci dziękuję za ten post! Przypomniałaś mi o jednej z ważniejszych książek (i treści), jakie przeczytałam w młodości! Zaraz ją odszukam na półce <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owocnego czytania..sporo tam dobrych przekazów:):)Tao Kubusia Puchatka Tao Prosiaczka mieszkają u mnie od dawna:):):):Dobrego dnia

      Usuń
  2. Bardzo wartościowe i motywujące słowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Tao Prosiaczka B.Hoff , jest tam wiele cennych podpowiedzi

      Usuń
    2. cytat-“Myślenie nie jest łatwe, ale można się do niego przyzwyczaić.”

      Usuń
  3. Ten przekaz bardzo mocno do mnie trafia. Dobrego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Tao Kubusia Puchatka Można tam wiele znaleźć podpowiedzi ...Dobrego weekendu nam!!!!:):) cytat- "Kubusiu, jak się pisze MIŁOŚĆ? / Prosiaczku, MIŁOŚĆ się nie pisze, MIŁOŚĆ się czuje.

      Usuń
  4. Identyfikuję się z ideą zawartą w cytatach i każdym słowem...
    Dziś droga wiedzie mnie do rodzinnego spotkania w gronie najbliższych. Rozpoczynamy sezon ogrodowy :) :) Mam nadzieję na miłe wrażenia...
    Gorąco pozdrawiam Pat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obie książki..wiele w nich mądrych zdań:) Fajnie mieć ogród, zazdroszczę, nadrabiam spacerami parki, lasy łąki:) I ja Ciebie cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo lekki, przyjemny post. I zwiastuny wiosny - bazie. Pięknie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :)
    Prosiaczek meeega!! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrażliwość w dzisiejszych czasach , wbrew pozorom czasami utrudnia osiągniecie sukcesu, realizacje marzeń, ale własnej drogi zawsze warto szukać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie, jak wiosennie.
    Tak, mam te książki , w twardej okładce, jeszcze z dzieciństwa, dobrze, że przypomniałaś.
    A ja dziś urzędowałam w kuchni i przygotowałam zapiekankę z mnóstwem wiosennych akcentów, w postaci szczypiorku i natki pietruszki. Od lat szukam radości w codzienności.
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie szczypiorek rośnie na oknie:):) Cebula w słoiku i pięknie puszcza:) Dobrego czasu dla Ciebie:)

      Usuń
  9. Dziękuję. Właśnie mocno eksploruję temat rozwoju osobistego oraz tzw. przebudzenia. I rzeczywiście wszystko przychodzi we właściwym czasie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Cię Marto. Rozwój osobisty to temat rzeka:) Przychodzi do nas gdy czas , gdy jesteśmy gotowi? A może jak wierzymy? A może jak jesteśmy wolni od ograniczeń-temat rzeka:)

      Usuń
  10. Dziękuję. Właśnie eksploruję mocno temat rozwoju osobistego i tzw. przebudzenia, więc Twój post przyszedł do mnie we właściwym czasie. Bo tak przecież jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko i wszyscy ponoć pojawia się w odpowiednim momencie:)

      Usuń
  11. Powiedziałabym nawet inaczej - możesz być tym, kim zechcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasze życie to podróż. Każdy dzień jest nową podróżą, w której poznajemy nie tylko świat, ale również samych siebie. oby ta podróz trwała jak najdłużej i oby dostarczała nam jak najwięcej pozytywnych przeżyc, choc i te negatywne są potrzebne, bo wszystko ma swój sens, o czym nieraz przekonujemy sie długo po czasie.
    Pozdrawiam gorąco!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie Olu, tak właśnie:):) Ciekawe czy u Was już są boćki? Pozdrawiam

      Usuń
  13. wspaniale - też jestem zdania że nawet mała osoba może zdziałać wielkie rzeczy :) grunt to wierzyć w siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny post, godny pochwały.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Miło ,że zagościłaś do mnie i to więcej niż do ostatniego posta:) Dziękuję

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)