czwartek, 2 marca 2023

KOBIETA....Matrona???

Od dawna  pewnego rodzaju wzorem była dla mnie Tina Turner ale i Meryl Streep. Tina , która tyle ciężkich chwil w życiu przeszła pokazała, że żyć w pełni można w każdym wieku w tym dojrzałym także:)
Dojrzały??? Co to właśnie znaczy??? Dlaczego tak często traktujemy go jak koniec czegoś??? Czemu nakładamy sobie etykietki , że czegoś już nie wypada???
Społeczeństwo?? Wychowanie??? Skąd takie podejście, że w pewnym wieku to już tego i tamtego nie wolno???? I gdzie tak naprawdę w takim razie jest ta granica tej dojrzałości?? Tego kiedy już nam nie wypada????::):)


Ja się jakoś w tym nie mieszczę w każdym razie. Zawsze w życiu raczej robiłam to co chcę i wcale nie byłam jakąś tam burzycielką czy rewolucjonistką.. absolutnie. Po prostu chodzi mimo to , że realizowałam swoje zdanie. Nie ulegałam modą, presją innych. Szłam swoją drogą.

Znalezione obrazy dla zapytania wiek dorosly   obrazki cytaty                                 
                                       


Kochałam całe życie kolory więc dlaczego miałabym je przestać nosić bo stałam się dojrzała?????  Nigdy nie lubiłam szarego, czerni  i odejdę kiedyś tam w inne życie cała w kolorach:):): Ale jednocześnie tu zaznaczam, że nie chodzę ubrana jak ta papuga:):): Lubię oglądać blogi modowe, choć nigdy nie uznawałam , że muszę teraz to nosić bo jest modne a więc przez to raczej za modą nie gonię ale lubię patrzeć na super ubrane kobiety. Uwielbiam też patrzeć i podziwiam pełne szaleństwa kolorów, odwagi, inności od codzienności ulicy, kobiety. Witajcie kolorowe motyle!!! Ściskam Was !!!
Pomalujmy ten świat kolorowymi barwami i pokażmy światu, że wiek dojrzały to nie znaczy być matroną!!!!

Mogłabym wymienić tu dużo blogów dojrzałych nie-matron ale nie chcę tego robić w obawie, że którąś pominę:)




Na ostatnim zdjęciu nasza Helena Norowicz.
I jak tu nie brać przykładu??? A może my same za szybko, za wcześnie, za łatwo godzimy się na bycie matroną??? Kończymy 40. 50 , 60 i co koniec??  Kaput??? NIE!!!!!! Życie trwa dalej a więc dlaczego mamy nagle zachowywać się jak nasze prababcie??? Na szczęście to już nie te czasy!!!!

A Ty? 

 Kobieto  piękna , bo jesteś piękna w takiej postaci jakiej jesteś , pamiętaj o tym!!! Kobieto mądra bo masz mądrość po prostu w sobie Kobieto radosna, dobra, serdeczna, empatyczna, wrażliwa, ciepła, troskliwa KOBIETO 

i KOCHAJ SIEBIE W KAŻDYM WYMIARZE, KOCHAJ SIEBIE Z KAŻDĄ ILOŚCIĄ ZMARSZCZEK, KOCHAJ SIEBIE Z TYM WSZYSTKIM CO UZNAJESZ W SOBIE ZA NIEDOSKONAŁE 

KOCHAJ SIEBIE PO PROSTU!!!!! 

Przestań szukać i pokazywać światu swoje kompleksy a ROZKWITNIJ jak ten kwiat i POKAŻ PO PROSTU SIEBIE!!!!



35 komentarzy:

  1. Dla Ciebie również najlepsze życzenia kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że moje życie stanie się bardziej kolorowe niż do tej pory.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci tego bardzo...MY KOBIETY ZASŁUGUJEMY!!!

      Usuń
  3. Piękne życzenia, które niech i Tobie się spełnią. Żyj kolorowo i ciesz się każdą chwilą :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie się staram:)KOBIETA tak dużo może a często same odstawiamy się na bok.... Bądźmy sobą:)

      Usuń
  4. O, już świętujesz? To my wraz z Tobą!
    Piękna w każdym wymiarze życzę!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepowtarzalnej Joasi -KOBIECIE dziękuję i DOBREGO dnia, tygodnia itd.życzę

      Usuń
  5. Wzajemnie 🌹🌹🌹😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOBIETO pełna kolorów niech nam się wiedzie!!!

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to ujęłaś. Nic dodać, nic ująć. Uwielbiam kolory i uwielbiam być kobietą. Staram sie być spełnioną i szczęśliwą kobietą mimo wszystko.
    Dziękuję za piękne życzenia i Tobie również życzę aby kolory nigdy Cię nie opuszczała!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , kolor niech będzie w naszym życiu:) Pozdrawiam

      Usuń
  8. NALEPSZEGO I NAJPIĘKNIEJSZEGO Pat ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejszych kolorów, a zwłaszcza słonecznego, niech Ci nigdy nie zabraknie 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadłam z rewizytą i zachwyciłam się kolorami 😀 Tobie również wszystkiego co najpiękniejsze i najbardziej kolorowe, uśmiechu i radości 🌺🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lubię kolory i tak niech będą w naszym życiu:) Pozdrawiam Zapraszam częściej:)

      Usuń
  11. Zniknęło :( To jeszcze raz. Wpadłam z rewizytą i zachwyciłam się kolorami, radością tryskającą z całego blogu, z każdego słowa. Poczytam więcej w wolnej chwili, na razie wiem, że myślę podobnie... Serdeczności i spełniania pragnień 💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne życzenia. Wzajemnie, Pat. Niech nam się darzy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego cudownego dla nas wszystkich :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę, by w Twoim życiu ciągle było święto🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten post. Właśnie też mam takie podejście. Może dzień kobiet czy np. walentynki wydają się oklepanymi komercyjnymi świętami, bo miłość czy szacunek do kobiet okazuje się codziennie. Ale właśnie w natłoku codzienności brakuje nam chwil wyjątkowych, by jednak troch bardziej pamiętać, uczcić, można na różne sposoby, podobnie jest z urodzinami, niby z czego się cieszyć, że się człowiek starzeje, ale to przecież dobra okazja, by zrobić coś dla siebie :). Świąt i tak jest za mało i szybko mijają więc i tego zwykłego dnia składam Ci najlepsze życzenia :*. Pamiętaj o sobie też dzisiaj, ja dzięki Tobie pamiętałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) .....Staram się pamiętać jak najmocniej:):)o sobie ale też o innych .Serdeczności. Lubię wszelką celebrację.....

      Usuń
  16. Piękne życzenia :) wzajemnie oczywiście🌷🌸

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe życzenia.
    Z wielką przyjemnością przeczytałam dzisiaj kilka Twoich postów.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Najczęściej jak ktoś wpada to czyta ostatni tylko post , jest więc mi bardzo miło. Zapraszam a i ja będę odwiedzać:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)