czwartek, 2 maja 2019

Dlaczego w maju jest listopad???!!!!

Dlaczego pada gdy ma być ciepło?? Dlaczego ciągle mam pod górkę?? Dlaczego inni mają a ja nie?? Dlaczego dziś nie ma słońca?? Dlaczego w maju i to w majówkę, gdy tyle mam wolnego wieje i zimno jak w listopadzie?? Dlaczego??????????

Ilez to razy pytamy siebie, sąsiada, koleżankę, lekarza, wszechświat DLACZEGO??????
Czy zaspokoi nas odpowiedź ????Czy mamy wpływ na pogodę???
A  może zamiast mówić dlaczego jest tak zimno, przecież jest maj, mam wolne mogłabym to czy tamto. to po prostu to zaakceptuj i zamiast pytania DLACZEGO zadaj sobie i innym pytanie, no dobra co mogę zrobić gdy leje gdy zimno choć miało być ciepło??..
Można utknąć w pretensjach a można poszukać rozwiązań....



Dlaczego ,może być pytaniem, pełnym ciekawości świata gdzie  odpowiedzi dają nam możliwość rozwoju ale dlaczego moze być utknięciem, może być jednym wielkim żalem, który nic nie daje, który powoduje, że my stajemy się jedną wielką pretensją!!!
Ktorą wersję pytania dlaczego, Ty wybierasz???


Pytać dlaczego pada deszcz gdy chciałam ciepła, nic nie daje,,,powoduje, że w nas coraz więcej żali i żali...Zaakceptuj to, że coś jest nie tak jakbyś chciał a potem poszukaj rozwiązań!!!

Życie jest zbyt krótkie ,życie jest zbyt piękne aby utkąć w żalach..

Ja nie mówię, że nie mamy sobie ponarzekać bo i to trzeba, wyrzucić z siebie wszystko co nas gryzie ale ja mówię o tym by w tym nie utknąć!!!!! Bo trzeba iść dalej!!! 
Pytanie dlaczego zimno w maju gdy zpalanowałam majówkowy piknik nic nie da ..trzeba to zmienić na -Co mam zrobić teraz, jak zmienić plany, jakie znależć rozwiązanie?? I cieszyć się z nowego a nie utknąć w starym:)


Do przodu!! Zawsze do przodu!! 
Pewnie , że nieraz będzie ciężko, źle itd ale dziś mówię o tym tylko aby nie utknąć w negatywnej stronie pytania <dlaczego>??? Nie roważajmy dlaczego nam coś nie pasuje ale pytajmy jak to zmienić, jakie na teraz znaleźc rozwiązanie???!!! I tyle!!
A więc dziś nie pytajmy dlaczego  zimno w maju jak w listopadzie?? 
Zaakceptuj to, tak jest i ubierz kurtkę!! :):):):)Choć marzyłaś o krótkim rękawku!!!:):):):

Udanej majówki w tę piekną pogodę:):):):):):













58 komentarzy:

  1. Mam podobne podejście. Narzekanie i pytanie dlaczego jest tak, a nie inaczej przecież nic nie da. Jedynie popsuje nam nastrój na cały dzień. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie:):)
      Cudnego dnia w mimo pogody:):)):

      Usuń
  2. Brawoooooo gdybanie marnuje czas, wpływu na to nie mamy. Szklanka jest zawsze z wodą, nawet jeśli tylko na jeden łyk, ale to jest ważny. Cieszę się, że znów mnie masz. :)))) Ogromniaiśce przytulam, za oknem słonko, ja w łóżku z kawą, bo wolny dzień - po prostu Raj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj spędzić czas wolny tak jak się chce, jak sie potrzebuje to super sprawa!!! Żyzcę udanego wypoczynku:):

      Usuń
    2. Eee ja nigdy nie narzekam na gdybanie. To takie trenowanie wyobraźni ;) Tylko nie można się do tego gdybania przywiązywać.

      Usuń
  3. Kiedyś lubiłam ponarzekać,jak wszyscy, ale z wiekiem przekonałam się, że to nic nie daje, wręcz uprzykrza życie, więc po co narzekać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli z wiekiem mądrzejemy??:):):):)
      Dobrego dnia

      Usuń
  4. Dwa lata temu, w maju, pojechaliśmy z mężem na Kaszuby. Pięć dni. Drugiego dnia wyjrzałam za okno, a tam zima. Spadł śnieg, sporo ;-) To był nasz jeden z lepszych urlopów :-)
    Z drugiej strony...wiesz, różne mają ludzie strefy komfortu, można się zdziwić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już niczemu w życiu sie nie dziwię...:):): A to jak spędzimy czas na pewno nie zależy od pogody :). Pozdrawiam majowo:)

      Usuń
  5. A ja jakiś plus takiej pogody znajduję - można pracować w ogródku i człowiek się nie upoci w słońcu przy kopaniu, sadzeniu, sianiu :) Gdy przyjdzie słońce i ciepło, będzie już można podziwiać efekty swojej pracy i pracy... natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie o to chodzi by jeśli nam coś nie wyszło, zmienić front, kierunek działania...
      Pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  6. Ponoć nie ma złej pogody są tylko ludzie nieodpowiednio ubrani;) Nie zmienia to faktu, że jestem spragniona ciepła i wiosennego słońca, tym czasem jest 14 stopni i ma lać, a w kolejnych dniach temperatury będą oscylowały wokół 10 :( Niewątpliwie lepsza pogoda nadejdzie, ale ...Mów, co chcesz, ale pytam, dlaczego nie mogłoby być ciepło i pięknie już teraz? Pozdrawiam udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż gdyby było jakbyśmy my chcieli też byśmy narzekali:):): )Ale w sumie życie nie zawsze jest takie jakbyśmy chcieli a ja nie odbieram nam bycia niezadowoloną ale prosz ę abyśmy w tym nie utknęli....Tęsknię z a ciepłem także W majówke miał być piknik rodzinny na pięknej działce ale nie dało się a więc były gry planszowe w domu z pachnącym ciastem...Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Gdy pada, narzekamy, na deszcz. Gdy świeci słońce, narzekamy, że jest za gorąco. Myślę, że niektórym ludziom można narzekanie wpisać w CV.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie napisane. Życie mija tak czy siak, więc po co je uprzykrzać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak!!!:):)
      Ciepłego dobrego dnia Gabrysiu:)

      Usuń
  9. Otóż to ... jest jak jest i to od nas zależy co z tym zrobimy. Piękne foty . :) Gratuluję . Wewnętrznego ciepła i słońca ...póki co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam robić zdjecia chmurom...Wenętrzne ciepło chyba mam ale dziękuję bo zawsze więcej go się przyda a ja dziś życzę tego słońca na zewnątrz:):):):

      Usuń
  10. Dlatego dzisiaj się cieszę, że jestem w moim Domu, w ogrodzie.... A pogoda, cóż przynajmniej nie powyrywam chwastów.
    Pozdrawiam wszystkimi kolorami i zapachami maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ogrodu,,z chęcią tak bym sobie posiedziała z herbatką w otoczeniu pięknych krzewów czy kwiatów...nie mam swojego dlatego uwielbiam wszelkie ogrody botaniczne itp. A chwasty ponoć jadalne są:):):
      Tak, niech nam maj się rozkwieci ...

      Usuń
    2. Witaj nadal majowo
      Pytasz mnie, co słychać? Dziękuję, u mnie maj, ciągle zimny maj.
      Byle do zimnej Zośki wytrzymać...
      A herbatkę z mniszka i pokrzywy czasem piję; )))
      Pozdrawiam ciepło przesyłając uśmiech

      Usuń
  11. Jak się cieszę, że mogę wreszcie komentować u Ciebie, bo nie wiem, dlaczego wcześniej najczęściej nie mogłam. Z deszczu cieszą się rośliny. Muszą mieć wodę, aby żyć.
    Ludzie nauczyli się narzekać, ale takim zawsze źle. Raz za gorąco, raz za zimno, pogody na życzenie jeszcze nie ma. A dlaczego nie można mieć innych atrakcji, chodzenie w deszczu też ma swój urok. Dzieci to lubią. Tylko zimna nikt nie chce, a u nas mają być przymrozki.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiem co sie stało..
      Oj chodzenie w deszczu, skakanie przez kałużę..oj tak...wszystko jest potrzebne , wszystko trzeba odwrócić na korzyść i znaleźć coś dla siebie
      Cieszę się, że możesz już komentować:):
      Pozdrowienia..

      Usuń
  12. I nawzajem - udanej majówki !!! Brrr !!! U nas zimno jak nie wiem co !!! Na termometrze tylko 9 st. Wiatr głowę urywa i siecze deszcz. Trudno... trzeba to przeżyć, bo na pogodę nic nie poradzimy. Tak jak mówisz - możemy tylko cieplej się ubrać i cieszyć tym co jest ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie Ula...Do miłego..Niech ciepełko nas dopadnie:):)

      Usuń
  13. Dlatego staram się każdy dzień wykorzystać najlepiej jak tylko można. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłam dziś na Twym blogu..poczytałąm trohcę postów:) Widzę ,że jesteś bardzo aktywna, super..naważniejsze aby żyć jak tylko mocno możemy..

      Usuń
  14. No cóż, nie mogę powiedzieć, że wstając rano i patrząc w to "szaro-buro i ponuro" za oknem, jestem cała happy. Troszkę ponarzekam......ale tylko troszkę.......a potem się cieszę, bo mogę zagłębić się w fotelu z dobrą książką i mam wytłumaczenie, dlaczego dzisiaj odkładam wyjście na spacer....hehe. Wszystkiego dobrego życzę i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o to by być zadowolonym z tego co nam sie nie podoba ale o to abyśmy w tym niezadowoleniu nie utknęli:):Czyli troszkę ponarzekać trzeba, wręcz to wskazane :):) Oj tak chwila z książką to cudna chwila:)
      Cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  15. Lubię narzekać,aczkolwiek z wiekiem staram się panować nad tym nawykiem bo niestety nsrzekanue nic nie pomoże, a tylko denerwuje najbliższych .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tvokest dobre pytanie... Dlaczego... Od połowy kwietnia było pięknie wręcz letnie temperatury a teraz trzeba palić w piecach brrrrr ale narzekanie nic tu nie da tylko sami przez to będziemy się dolowac i innym psuć humor :) tak, jest i już :) ładne fotografie :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam robić zdjęcia chmurom:):)
      Niech ciepełko przyjdzie!!:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. Maj ma być chłodny, a samopoczucie ujemne.Przyda się nuta optymizmu z Twojego postu.
    Pozdrawiam ciepło, bo u mnie 1 stopień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brrrr
      Ale mam mnadzieję, że już cieplej:):)
      Nawet nie można powiedzieć- Aby do wiosny!!! Bo wiosna już:):):):)

      Usuń
  18. Kochana
    Na pogodę wpływu nie mamy.
    Możemy się tylko pocieszać, że to maj i wkrótce bezie słonecznie i cieplutko:)
    Przyroda odżyła, a to cieszy:)
    Milutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja trochę liczę na to, że skoro w maju jest listopad to w listopadzie będzie maj, a wtedy to biorę ślub ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cudna chwila przed Tobą:)Trzymam kciuki za słoneczną pogodę!!!
      Wszystkeigo Dobrego!!!

      Usuń
  20. Chyba maja i pogody i wszechświata w maju nie pytam dlaczego :) Ale ideę rozumiem i mam wrażenie, że już prawie nauczyłam się w sytuacjach, które nie miały mi się nigdy wydarzyć, pytać "po co?" :) Bo wszystko jest po coś :) pada, żeby potem świeciło i żeby truskawki były ;) A te poważne sprawy (znaczy oczywiście truskawki też są poważne ;) ) tu jest trudniej, nie rozumiemy, czemu ktoś jest chory, czemu odszedł, a nawet czemu nie zdaliśmy egzaminu...z egzaminem w sumie też jest prosto...po prostu mamy się czegoś nauczyć, a nie zaliczyć :) A choroba....mnie nauczyła pokory!
    No i zasmęciłam ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też przyjmuję, że wszysyko jest po coś, najtrudniej to zastosować w chwilach trudnych ale często dostajemy odpowiedź po dłuższym czasie po co to było...Choroba uczy , wiele pokazuje Wiem coś o tym...zmienia....Zdrowia życzę!!!:):)

      Usuń
  21. Niestety nie potrafię być tak optymistyczna jak Ty. Zgadzam się, że narzekanie, szczególnie na pogodę która od nas nie zależy, nic nie daje. Przez ostatnie 3 lata(to znaczy od czasu gdy siadłam na wózek) stałam się zrzędliwa i pozytywnego podejścia brak. Dlatego cieszy mnie, gdy czytam takie teksty jak ten, bo to oznacza,że sa jeszcze ludzie którym chce się żyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję Ci bardzo..moge się domyślać tylko jak Ci jest ciężko...Sama wiele przeszłam w ostatnie lata więc wiem jak to jest...Życzę Ci aby tych dobrych chwil było jak najwięcej...

      Usuń
  22. Buntowanie się na Wszechświat jest bez sensu ale jeśli komuś pomaga? Niektórym pomaga gdy w złości rozbiją kilka talerzy czy wyrzucą telewizor przez okno:-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, nie jest tak źle. Tak wszystko pięknie się zieleni i kwitnie :) Na początku maja często bywa zimno. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naeszcie powoli robi sie ciepło...a zieleń coraz piękniejsza...a ja obecnie ejstem nad morzem to tu wszystko spóźnione:):
      Cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  24. Ja generalnie do narzekania na pogodę jestem pierwsza, ale od niej dużo w naszym życiu zależy zaczynając od samopoczucia na samopoczuciu kończąc 😂😂😂 ale zimną majówkę wykorzystaliśmy na sen, a że tego u nas deficyt to nawet nie narzekalismy na pogodę 😉 pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sen bardzo ważny a u Was na pewno bardzo bardzo potrzebny..cieszę się, że udało Wam sie pospać...Kochane Wy wszyscy Dzielniacy , nie tylko Wasz syn..Dobra wszelkiego życzę..snu akurat i zdrówka!!!!! I nieustannej nadziei:):)
      Słoneczko posyłam:)

      Usuń
  25. Oj, ja też mam tendencję do narzekania na pogodę bo jestem okropnym zmarzluchem. Ale masz rację, warto zmienić formę pytania i poszukać alternatyw... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś wrzuciłam nową kolorową grafikę aby ogrzaćć wszystkie zmarzlaki:):):
      Ciepła życzę:):)I życzę weny twórczej:)

      Usuń
  26. Ja od dawna nie psioczę na żadna pogodę.jest jak jest ,trzeba to przeczekać.Bywa różnie ,im mniej narzekamy ,tym szybciej mija zła aura.Trzeba nauczyć sie żyć w rożnej temperaturze .Ja lubię deszcz,śnieg,wiatr,słonce..jeżeli czegoś za dużo ,to czasami sobie ponarzekam ,ale nie aż tak by wpadać w depresję::))))U nas w tym roku wiosna nie popisuje sie nadal,jest ogólnie ciepło ,ale mało słońca,ciągle deszczyk kropi..Ten rok będzie mokrym rokiem w Szwecji,tak jest co trzy lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akceptacja dużo dobrego wnosi w nasze życie....CZłowiek bardziej i częsciej jest zadowolony...słoneczka życzę:)

      Usuń
  27. Chyba każdy lubi czasem narzekać na pogodę. Ten miesiąc nie jest zbytnio ciepły, jak to Kora śpiewała " Wyjątkowo zimny Maj". Fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie:) Zaraz wpadnę do Ciebie:) Prosze rozgośc sie bez względu na pogodę:):)

      Usuń
  28. Bardzo ciekawy i interesujący post. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za miłe słowa...i witam u mnie:) Moze kiedyś wynajmę jacht..kto to wie:):)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)