poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Dziś trochę informacyjnie.......

Brak informacjii o postach u Was!!!!

Zauważyłam ostatnio, że nie wyświetlają mi się wszystkie blogi na liście czytelniczej, choć nie, źle piszę, blogi są na liscie ale nie wyświetlają mi się informacje , że ktoś coś napisał, że stworzył nowego posta....Pokazuje tylko posty z niektórych blogów.. .nie wiem czemu i jest to utrudnienie bo nie wiem co u kogo sie dzieje...Sprawdziłam prawie całą swoją listę czytelniczą i wchodząc na poszczególne blogi zauważyłam, że są nowe posty a ja nie mam informacji..To duże utrudnienie..bo nie jestem w stanie za każdym razem wchodzić na poszczególne blogi i patrzeć co u kogo...nie wiem czy to po tych zmianach na blogerze.
..Częsciowo na razie powpisywałam niektóre blogi od nowa.Pozaznaczałam na liście jeszcze raz....zobaczymy czy zadziała i czy będą informacje o postach z tych blogów...Tak więc jak u Kogoś dawno nie byłam to nie zawsze oznacza , że nie chciałam ale po prostu nie miałam informacji, że jest nowy post....To można nie zauważyć , ja to odkryłam przez przypadek jak na jednym z blogów, które lubię zauważyłam, że jest post a ja nie mam informacjo o nim...No nic spróbuję tej metody wpisania od nowa , choć to pracochłonne....Osoby u których ja się nie wyświetlam w informacjach o nowych postach , proszę o wpisanie mnie na listę od nowa:) Dziekuję:)-ja siedzę już drugi dzień i to aktualizuję..tyle Was nie wyświetla mi się,, nie mam informacji o Waszych nowych postach:) Mam nadzieję, że się to naprawi:)


31 komentarzy:

  1. Blogger coś ostatnio szaleje. Ja na przykład, nie mogę udostępniać linków swojego bloga na Facebooku, nawet jeśli chcą to zrobić znajomi, to też nie można.
    Nie wiem, czy to wina blogera,czy Facebooka.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś zmieniali, pozmieniali i chyba troche pomieszali:):)
      Wpadam do Ciebie wpadam:):

      Usuń
  2. Nie mam pojęcia co się zdarzyło, jeszcze nie miałam do czynienia z taką usterką.

    Agnieszka Kaniuk – to wina FB, mój adres również zablokowali i nie mogę informować tamtejszych moich znajomych o nowych postach. Pisałam, odwoływałam się wielokrotnie i ciągle nic (tak naprawdę odpowiada mi komputer, a nie żywa osoba). Niektórzy znajomi mają ten sam problem. FB zmienił swoje prawa prywatności i ustanowił jakieś nowe słowa-klucze, które są automatycznie blokowane, a niektóre adresy traktowane jako spam. Np. niektórzy nie mogą udostępniać filmów ze swoich kanałów You Tube.
    Fb schodzi na psy. ;)

    Pozdrawiam obie panie, a przy okazji podaję swój blogowy FB: facebook.com/annakolszewska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dostrzegłam to przez przypadek....i tylko niektóre mi nie wyświetla Może się samo naprawi😂😊Wieczorkiem zajrzę na Fb 👋👋👋

      Usuń
  3. Witaj, na początku dziękuję za odwiedzenie mojego skromnego bloga i zostawienie przesympatycznego komentarza. Jest mi bardzo miło z tego powodu.
    Przeczytałam całego Twojego bloga i jestem nim zauroczona. Tyle w nim inspiracji do dobrego, spełnionego życia. Będę tutaj często wpadać.
    A z tym spotkaniem na Śląsku to myślisz bardziej o Górnym, czy o Dolnym(bo nie mogę tego znaleźć).
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa Ciszą takie pochwaly😊 Jak będzie więcej konkretów co do spotkania dam znać na moim blogu 🌸Śląsk Górny

      Usuń
  4. Utrudniają i to strasznie, szczerze mówiąc z coraz mniejszym zapałem tu zaglądam, bo trudności piętrzą się z każdym dniem. To może Śląsk ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam
      Znac wcześniej jak już będę wiedzieć kiedy będę w Katowicach 💙

      Usuń
  5. haha, bardzo pożyteczne cytaty.... wyjśc ze srodka lasu- musze nad tym pomyśleć. i zajrzeć do cytatów Puchatka. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Puchatek to jest debeściak. Zawsze poprawia mi humor.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też od pewnego czasu zauważam różne trudności ze strony bloggera:-( Tak sobie myślę... żeby to czasem nie był początek końca.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,ze nie...Może musi sie wszystko unormowac po tych ich zmianach:)
      Dobrego dnia:)

      Usuń
  8. uff a już myślałam, że przepadła nasza internetowa znajomość. To okazuje się trudności, miejmy nadzieję przejściowe. To prawda co napisałaś, bo na moim blogu od wielu lat zawsze zostawiasz jakąś wiadomość, a tymczasem...cisza. Ale nic to, jestem, czytam Twoje posty, cieszę się ciekawymi zdjęciami i dziękuję za przypomnienie kubusiowej mądrości życiowej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapominałam:) Ale Twoje nowe posty rzeczywiście nie wyświetlały mi sie na liście ....Ciesze się,że jesteś:): Do miłego Magento:):)Dobra wokół..i natchnienia do pisania:):

      Usuń
    2. Dodałam Cie jeszcze raz do listy , zobaczymy czy zadziała:)

      Usuń
    3. Zadziałało, dzięki wielkie za odwiedziny na moim skromnym blogu.A co do spotkania na wybrzeżu to czemu nie.

      Usuń
    4. jak w sanatorium,,wyjechalam już z
      Kolobrzegu:)

      Usuń
  9. Bardzo potrzebne są takie informacyjne posty. Obawiałam się likwidacji indywidualnych kont na Google+ - lubiłam proste i czytelne promowanie blogów.Zastanawiałam się, jaki to będzie miało wpływ na bloggera. Na szczęście na swoim blogu nie widzę drastycznych zmian.Jedyna niedogodność to spam, który mnie zalewa,a blogger nie reaguje.Muszę sama usuwać.Przeczytałam już na ten temat co tylko się dało i teraz przynajmniej wiem na czym to polega i o co w tym chodzi.Jak przestanę sobie dawać z tym radę zmienię konto na Word Press.Wiele osób bardzo pozytywnie się o tym portalu wypowiada.
    Na FB się nie promuję, bo nie jestem pewna czy chcę,aby wszyscy znajomi czytali.Choć tak naprawdę zastanawiam się czy jest aż tak wiele znajomych z fejsika, których interesowałoby to co piszę.A z wcześniejszych komentarzy u Ciebie dowiedziałam się,że FB też robi jakieś obostrzenia, nie zawsze czytelne.
    Lubię Kubusia,ale jeszcze chętnej przeczytałabym biografię autora. Czytałam niesamowity artykuł w "Retro" i bardzo zaciekawiło mnie życie tego człowieka i jego relacje z synem.Podobno zostały zerwane, bo dzieciak wcale nie był szczęśliwy,że stał się pierwowzorem Krzysia.Cała rodzina niesamowita, bo nie używali swoich imion,a ksyw, które sami sobie nadali lub dostali od przyjaciół i znajomych.Dlatego po tym artykule chciałam przeczytać autobiografię,ale to 2 tomy,a w bibliotece tego nie mają.
    Miłej, udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to zauważyłam przez przypadek bo to tak nie rzuca sie w oczy..Najpierw zastanowiło mnie czemu mi się na liście powtarzają wciąż te same blogi..potem weszłam sama na kórys znajomy blog i popatrzyłam na datę posta..i rzeczywiście infornacji,że jest post nie miaąłm u mnie:) No ale mam nadzieję, że to sie wkrotce naprostuje, bo nie jestem w stanie inaczej dowiedziec się co u Wass:) Twoje mi się wyświetlają:):):)A Kubuś jest super..Polecam też Tao Kubusia..to zupełnie inny autor,,chyba napisze o tym posta:):) Zaciekawiłaś mnie tą biografią....
      Dziękuję i Tobie udanej majowki!!!:) Slonecznej:):

      Usuń
    2. To i ja się dołączam, bo chciałabym przeczytać chociażby ten artykuł o autorze "Kubusia Puchatka", a jeszcze bardziej całą biografię ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Czasami rzeczy martwe bywają złośliwe. Puchatka uwielbiam .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie moja lista czytelnicza raczej dobrze się wyświetla, ale ostatnio nie mogłam opublikować posta, bo cały czas zmieniała mi się czcionka, mimo iż nic nie zmieniałam w ustawieniach. Dobrze, że jesteś !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :) pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam podobnie i nie weim jak to zrobić :( jest mi czasami głupio że nie jestem na bieżąco u kilku osób :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmieniło się niestety a nie chce mi się narazie zmieniać bloggera na inne...

      Usuń
  14. Też tak miałam. Teraz często to kontroluje. Najbardziej się boje, żeby blogger nie zlikwidował strefy blogowej jak interia. Chyba bym się załamała. Sześć lat pracy starań... Aż mam ciary jak o tym pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tyle zapisków..to jak cenne pamiętniki:): Witam u mnie serdecznie:)

      Usuń
  15. Też nie mogę od marca dodawać linków mojego bloga na fb, podobno są na nim treści niezgodne z polityką społecznościową FB. Ja i tak nie wiem o co chodzi, więc trzeba sobie radzić bez tego. Może trochę pomoże w bałaganie bloggerowym poszukanie i włączenie w ustawieniach https zamiast http. Dzięki temu mój blog stał się zabezpieczony. Pozdrawiam, nowa czytelniczka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)