poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Przedświąteczny spokój????

A ja nad morzem..Dostałam na urodziny pakiet przedświąteczny:): Tak , tak właśnie Ludzie wyjeżdżają na święta a ja tuż przed. Same święta spędzę z rodziną , trochę pomagania ale w sumie trochę. A czas od dziś , przedświąteczny bez biegania, bez szykowania , bez porządków...Piękny ten prezent mówię Wam:):):)Określić go mogę słowem spokój....

SPOKÓJ coś tak ważnego, tak potrzebnego w naszym życiu. Spokój na zewnątrz, jak i spokój wewnątrz nas a z tym chyba nam trudniej , Na zewnątrz łatwiej go odnaleźć..można np. jak ja jechać nad morze czy do lasu , na łąkę czy po prostu posiedzieć w ciszy w domu  ale ten wew, spokój osiągnąć  jest trudniej. A czasami wcale. 

Jakże się cieszę, że dostałam go w prezencie:):):):):):):

I korzystam ile się da. Nauczyłam się w życiu moim korzystać z tzw. chwili. Wykorzystać ją maksymalnie. Skupić się ma tzw. tu i teraz . Wziąć z niej jak  najwięcej 

JEŚLI PRZYJDZIE DOBRA CHWILA DO CIEBIE WYCIŚNIJ JĄ JAK CYTRYNĘ:):)

Jak ja teraz . Dostałam chwile dla siebie, błogą i odstawiam wszelkie problemy, kłopoty ,decyzje nadmierne myślenie na bok i łapię chwilę!!! Skupiam się na niej cała!!! Spacery nad morzem ale z pełnym relaksem , jeśli dopada jakaś myśl natrętna resetuje ją zaraz .Przede mną 4 dni pełnego przedświątecznego relaksu:):):): I zamierzam go wykorzystać:):):): 


Życzę SPOKOJNEGO czasu przedświątecznego!!!!!
:):):):):):):)

Bardzo lubię ozdabiać pisanki!!! A Ty? Co lubisz najbardziej przed świętami? Właśnie przed ? Ja bardzo lubię sobotę, wspólne , jednoczące szykowanie no i właśnie pisanki!!!!! 

Jeszcze raz życzę spokoju w sercu,  w duszy ,w portfelu:):)etc.           

51 komentarzy:

  1. Na spokojnie, niczego nie szykuję, nic się dzieje. Pan Jezus już dawno zmartwychwstał i siedzi po prawicy Ojca, nie ma sensu odtwarzać tego w kółko. ;) Raczej co dnia modlić się, by już do nas wrócił i zaprowadził swoje rządy. ;)
    Rodzina od lat wie, że nie kultywuję tradycji.
    Spokój dano nam przez Ducha Św., jest także naszym pocieszycielem.
    Może z okazji wolnego weekendy wybierzemy się gdzieś na długi spacer. Ale na razie bezplanowo, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze abyśmy każdy czas , świąteczny czy inny, tzw. normalny, spędzali tak jak chcemy. Serdecznie pozdrawiam obecnie znad Bałtyku:)

      Usuń
  2. Doskonałe podejście do życia... Miłego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie sprzątam, bo mi się nie chce. Może do piątku uda mi się umyć okna i to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze.Róbmy to na co mamy ochotę i tyle:):):

      Usuń
  4. W te święta nie szykuję zbyt wiele. Nie zapraszam gości, dlatego i dni przedświąteczne spędzam na luzie. A sprzątanie? hmmm.. takie wiosenne lekkie porządki. Nie tylko świętami człowiek żyje 😀😀😀 Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spędzenia czasu przed , świątecznego i po tak abyś była zadowolona. Serdeczności także wysyłam z zapachem morza :)

      Usuń
  5. Wspaniale, że udało Ci się wyjechać. Korzystaj z chwili! Ciesz się każdym momentem. Mam nadzieję, że dużo zobaczysz i odpoczniesz oraz spędzisz ten czas tak jak lubisz.
    Zdrowia, pogody ducha, rodzinnej atmosfery i kolorowych pisanek na Wielkanoc. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i nawzajem Niech popłynie wszystko w miłości.....Pozdrawiam wysyłam troszkę jodu:):)

      Usuń
    2. Dziękuję za dobre serce. I ja tu swoje zostawiam. 😊

      Usuń
  6. Nie daję się zwariować, więc podchodzę do świąt spokojnie, bez szaleństwa. Ogromnie nie lubię tego przedświątecznego chaosu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chaos nigdy nie jest dobry ale coraz więcej ludzi właśnie gdzieś wyjeżdża....na spokojnie , na gotowe:) Wesołych Świąt życzę

      Usuń
  7. Żadnego zabiegania, luzik, odpoczynek, jeśli cos upitraszę, to tylko dlatego, że syn przyjedzie, my z mężem niewiele jadamy, nawet w święta.
    Taki wyjazd to najlepsza sprawa, moja koleżanka w sanatorium, najbardziej cieszy się z wypoczynku w lesie!
    Przyjemności!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ...delektuję się widokami, zachodem słońca nad morzem..choć troche chłodno ale co tam!!! Kolorowych Swiąt życzę

      Usuń
  8. Wspaniały prezent! Ja jadę na Święta do dzieci więc i u mnie teraz przedświąteczny luzik. Ale tak w ogóle to chwilowo stres, niepokój i zagubienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu jesteś bardzo dzielna Wielka rewolucja w Twoim życiu Spokojnych Świąt

      Usuń
  9. Tak myślę, że już od jakiegoś czasu nie szaleje przed świętami, jeśli z czymś nie zdążę, mówi się trudno. W końcu świat się nie zawali ;). Nad morze wyskoczyć, ach... też bym chciała, ale chyba jak będzie cieplej. Ostatnio brakuje ciepła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobre podejście ,że jeśli coś nie wyjdzie to nie szkodzi bo szkoda nerw i niepotrzebnych stresów.....morze jest cudne o każdej porze:): Spokojnych Swiąt

      Usuń
  10. Super, najlepszy wyjazdowy odpoczynek! My niestety z mężem mamy remont i straszny bałagan w domu, mimo że wcześniej na spokojnie sobie sprzątnęłam, porządków już nie widać :D A w święta jak co roku ganiam do rodziców, teściów, babci i przychodzą do nas przyjaciele na planszówki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to życzę dużooooo spokoju i znalezienia czasu dla siebie:)

      Usuń
  11. Przed świętami i w święta warto po prostu odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pom prostu wtedy kiedy potrzebujemy i już:) Spokojnych Świąt!!!

      Usuń
  12. Miłego wypoczynku nad morzem. Trzeba dbać o własne samopoczucie.
    Cóż, będziemy mieć gości w pierwszy dzień świąt, ale staram się podchodzić rozsądnie.
    Planuję, myślę i wykreślam. Wykreśliłam już sałatkę Gyros- bo mnóstwo składników ( a każdy trzeba kupić) paschę, bo będzie tort.( mamy sporo rocznic do świętowania, tak my jak i córka) Rewelacyjny sos tatarski na który przepis znalazłam w sieci- zrobię go kiedyś indziej, kiedy nie będzie tyle jadła, żeby delektować się smakiem, teraz do jajek wystarczy zwykły majonez... Babkę cytrynową zrobię- bo lubię.
    Radosnych Świąt, Pati.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrych życzeń wysyłam z okazji rocznic:)Fajnie , że zrobiłaś sobie taką selekcję:)Nic na siłę. Spokojnych Dobrych Świąt!!!

      Usuń
  13. Radosnych Świąt Pat, przepełnionych miłością i spokojem ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...żywiołowo przeminęły teraz spokój tak mi ostatnio potrzebny.

      Usuń
  14. Ciepłych, pełnych wiosennej nadziei Świąt Wielkiej Nocy. Niech w Twoim domu zapanuje radość, ciepło, miłość, spokój i szczęście.
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisane niech się stanie i po świętach!!!:)

      Usuń
  15. Zdrowych i rodzinnych Świąt , wesołego Alleluja 🐣🐣🐣🐣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję choc już po świętach...Zielonej wiosny zyczę:)

      Usuń
  16. Zdrowych i spokojnych świąt Wielkanocnych 🐣 dobre podejście do świąt i calegovtego czasu przed. My tez jesteśmy na wyjeździe i dobrze nam z tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego z okazji świąt!
    Serdeczności wiosenne takoż, na przekór pogodzie, przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia a ja pięknej wiosny życzę:)

      Usuń
  18. Spokój jest ważny na co dzień, nie tylko od święta. Kochana Patrycjo, z okazji świąt Wielkanocnych chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego. Niech to będzie wyjątkowy czas dla Ciebie i Twoich najbliższych. Odpocznijcie, a zarazem nacieszcie się sobą. Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko nie mam na imię Patrycja:):) Pat jest moje ale nie pochodzi od Patrycji::)Dziękuję za życzenia ale i dziękuję Ci za wieloletnia obecność na moim blogu Chętnie kiedyś bym Cię spotkała..Zobaczymy jak to się ułoży:):)Pieknej wiosny ci życzę:)

      Usuń
  19. Odwiedzam po świętach, wcześniej nie zdążyłam, ale wyrobiłam się z planem wg kartki. Bigosu pierwszy raz nie było i świat nie zapadł się pod ziemię 😃 Wszyscy zadowoleni, kiedy dzieci nas pożegnały rozsiedliśmy się z MS i zażywaliśmy świątecznego odpoczynku. Cudne chwile 😃
    Pati, życzę Ci pięknej, kolorowej wiosny 💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ,że święta udane ...zadowolenie i uśmiech to takie ważne:) Pozdrawiam wiosennie

      Usuń
  20. Dziękuję za wizyty u mnie.. Miałam trudny czas, to jeszcze trochę potrwa.. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah, przedświąteczne wyjazdy są super! Ja w tym roku, aż tak nie latałam, starałam się oszczędzać siły, posprzątałam dużo wcześniej, w sobotę rano ogarnęłam ostatnie pieczenie, tak, żeby popołudnie już mieć wolne.. i odpocząć przed świętami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że święta przebiegły tak jak chciałaś,,Cudownej wiosny życzę:)

      Usuń
  22. Witaj poświątecznie
    Niech to będzie dobry czas dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  23. O i to jest bardzo zdrowe podejście do życia. Bez żadnych szalonych wariacji. Niepotrzebnych spięć. Niepotrzebnych kłótni z rodziną. U mnie niestety w tym roku nie było aż tak rodzinnie. Ale przynajmniej nie nałożyłam na siebie tej presji. I pomyślałam o SPOKOJU :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I po świętach:):) Fajnie , że potrafisz odsuwać presję..Pozdrawiam poświątecznie:):):

      Usuń
  24. Witam serdecznie ♡
    Ja najbardziej lubię ozdabiać pisanki, ale lubię też gotować :) Uwielbiam wszystkie święta, jestem taka świąteczna, wszystko bym obchodziła najlepiej jak się da :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I już po świętach.Na pewno przeżyłaś je cudnie..Jak wyszły pisanki?

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)