wtorek, 11 sierpnia 2020

Kiedy kobieta ścina włosy....

 to znak, że zamierza zmienić swoje życie- to cytat z Coco Chanel...Zresztą nie tylko ona tak mówi... 

     A ja jestem tego przykładem .Po trudnym okresie życia nagle , niespodziewanie dla samej siebie długie włosy, naprawdę długie ,postanowiłam skrócić i ......poszłam do fryzjera i ciach..i .mam krótkie:):) :):) Nie do końca jestem zadowolona ale fakt się stał faktem. Zmieniłam fyzurę i życie:):):):

Ponoć jest to takie właśnie  symboliczne odcięcie się od przeszłości, co  w moim przypadku  by to pasowało....Zaczynam życie od nowa, właściwe to nowe  już trwa...Jestem w nowym miejscu, w nowym mieszkaniu ale przede mną dalsze zmiany..bo te były na chwilę. Ktoś może powiedzieć mi by już się nie chciało, ja już wolę zostać tak gdzie jestem i owszem ,i tak..ale jak nas sytaucja zmusi? To co wtedy? 

Tak czy siak jestem w okresie zmian.


I jak na razie mi się to podoba....

NIE BÓJMY SIĘ ZMIAN....COŚ CO SIĘ ŻLE TOCZY NAPRAWDĘ WARTO ZMIENIĆ NA NOWE!!!

Czy to będzie praca, czy związek czy coś jeszcze innego, nie ma znaczenia.Ważne abyśmy nie siedzieli w czymś co nam już nie pasuje.Czasami sytaucja z pozoru negatywna np.utarta pracy zmusza nas do zmian...nie warto wtedy się załamywać ale podejść do tego, że los chce nam pomóc coś pokazać..i jakby właśnie zmusza do zmian , których sami byśmy nie wprowadzili w swe życie..Nie trzymaj się tego co nie lubisz, co Ci już nie  smakuję, z czego wyrosłaś..odłóż strach, zasiedzenie ,wszelkie obawy i jak czujesz, że chcesz zmian to je w życie wprowadź!!  Mnie zmusił  właśnie trochę los... i choć mam za sobą trudny czas, trudne emocje to dziś jestem zadowolona z takiego obrotu sprawy..Teraz tylko aby do przodu , realizować to co jeszcze mogę, co chcę..czego pragnę.                                                                A Ty czego pragniesz??? Zapytaj siebie dziś???

I RUSZ !!! NIE BÓJ SIĘ ZMIAN!!!

Oczywiscie to rada dla tych , których coś uwiera, coś boli w ich życiu, przeszkadza....

Zmieniajy nasze życia tak aby nam było dobrze!!!




ROZPOCZNIJ TAM GDZIE JESTEŚ. WYKORZYSTAJ, TO CO MASZ.ZRÓB CO MOŻESZ-  A.Ashe



54 komentarze:

  1. Ścina włosy lub kupuje nowe buty:-)
    A poważnie , to zawsze powtarzam , co kiedyś mi się spodobało czyli: lepiej grzeszyć i żałować , niż żałować, że się nie spróbowało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak spróbowałam , poszłam za cisoem i zapuszcam z powtotem choć pewnie nie juz na takie długie..czas okaże:) Dobrego dnia

      Usuń
  2. To prawda czasami los decyduje za nas zmiany okazują się lepsze od tego co tak starannie łatałyśmy . Najbardziej chyba boimy się co ludzie powiedzą. Wszystkiego dobrego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęscie ja tego nie mam, szanuję ludzie ale jednak jeśli chodzi o moje decyzje nie boję się ich opini:) Robię po swojemu i juz a że jestem raczej dorosła:):) to jednak robię to z głową:): Troszkę chłodku życzę:)

      Usuń
  3. Zmiany zawsze w życiu są potrzebne i trzeba być na nie otwartym. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt,ja już zmieniłem swoje życie a i na tym nie koniec.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś rzeczywistość jest bardziej dynamiczna, czas jakby przyspieszył, ciągle się coś dzieje...to wymusza zmianę. Z drugiej strony jesteśmy przyzwyczajeni do własnych nawyków, własnego postrzegania świata.Zmiana jest procesem,wymaga dużego wysiłku, zaangażowania.Ale warto!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana wnosi nowy powiew bo mówimy tylko tu o dobrych zmianach:) Dynamizm wokół jest wielki..troszkę współczuję młodym....ale oni sa dostosowani do swoich czasów:): Serdecznosci:)

      Usuń
  6. Ostatni raz miałam loki ponad pół wieku temu więc już nie pamiętam jak to było z długimi. Ale życie to zmiany i najgorsze to się im opierać.
    Tak mi się plecie a propos zmian. Lojola, Lojolla, Lojalla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakie fajne nazwy..pomysł dobry , tym bardziej,że poprzednie Pat Ty też mi nadałąś a w zwiazku ze zmianami życiowymi może czas i to zmienić:) Njabardziej podoba mi się Lojalla :) bo jestem lojalna:):):Jola:):):Sciskam..

      Usuń
    2. Więc bierz i używaj na zdrowie i szczęście

      Usuń
  7. Ale motywujący i zachęcający tekścior 👍😉
    Osobiście lubię zmiany, ale musza być sensowne i przemyślane.
    Oczywiście na spontaniczność też jest czas.
    Zmiany uczą czegoś nowego o nas samych, no i są świetnym doświadczeniem.

    Czasami jedna mała zmiana potrafi ruszyć wielkie marzenia...
    Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli przychodzi coś gwałtownego nieprzewidzianego, nie da się wtedy do zmiany podejść sensownie i z przemyśleniem..życie czasami nas zmusza....Ja choć postawiona byłam nagłe przed sytaucją , która wymusiła zmianę , to dziś nie żałuję, że nowe przede mną:): A własciwie jestem już w NOWYM!!! A to nowe kształtuje teraz ja senswonie i z przemyśleniem ale i spontanicznie:):)Dobrego dnia:)

      Usuń
  8. Jesteś dla mnie bardzo poztywna osobą, bardzo silną kobieta i za to bardzo Cie podziwiam i oczywiście kibicuje Ci bardzo, żeby wszystko się ułożyło i było tak jak tego pragniesz... Mówi się że włosy nie reka odrosną... takze nie ma co żałować, ajak maja Ci przypominać i przykrych chwilach to dobrze zrobiłaś :) czasami zmiany są potrzebne i oby teraz bymo tylko lepiej i lepiej :)
    Pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, włosy odrastają bo jednak jakoś krótkich nie lubię...ale dobrze mi to zrobiło, rzeczywiśie może pożegnanie z tym co było:) Jestem teraz w nowym i kształuję je....tak jak ja chcę na miarę możliwości:):) Pozdrawiam Dziękuję za miłe słowa:):

      Usuń
  9. Zmiany są wskazane. Zmiany są najpewniejszą stałą rzeczą której możemy się spodziewać. Ale ja nie lubię zmian, boję się, źle toruję. Może jednak mam jakieś spektrum autyzmu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każdy z nas ma takie spektrum..potrzebujemy wszyscy mieć chwile bycia samej ze sobą:): Pozdrawiam Dziekuję za wizytę:)

      Usuń
  10. Masz rację nie bójmy się zmian. Miałam kilka bardzo odważnych w życiu i nie żałuję. Włosy nadal mam długie i tak chyba zostanie. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, tak trzymaj.:)
    Ściskam Cię mocno i wiesz, czego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zycze radosci !!Szczescie napewno szybko przyjdzie.Jest Pani madra Kobieta .Sciskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fryzurę mam od x lat właściwie taką samą..........ale zmiany lubię. Zmieniałam pracę, jeśli w podsumowaniu więcej było minusów niż plusów, zmieniałam pewne przyzwyczajenia, znajomości, smaki.......Pewne zmiany są nawet pożądane, pracując ileś tam latek w jednym zakładzie, wpadamy w rutynę, złe przyzwyczajenia, wykazaliśmy się na początku, potem to już jakoś nam się nie chce........oczywiście zawsze są wyjątki. Troszkę inaczej ma się sytuacja, gdy zmiana jest niejako wymuszona. Miałam tak, w jednym czasie straciłam pracę i odebrałam złe wyniki po badaniu. Byłam załamana, ale potem tak się jakoś wszystko pozytywnie ułożyło, że przy okazji inaczej spojrzałam na życie, doceniłam to co ważne, odpuściłam to co niepotrzebne, lub złe. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najaważniejsze ,że się wszystko poukładało....Zmiany tak ale jednak najważniesza wżyciu harmnia, równowaga, trochę tego i trochę tego..ja mam przewagę teraz zmian więć tesknię za stabiulizacją:) Pozdrawiam wciąż z upalnego lata:)

      Usuń
  14. O, obcięłaś włosy, a ja się nie mogę wybrać do fryzjera. to prawda zmiany są potrzebne, ale czasami człowiek popada w rutynę i nie ma chęci na żadne zmiany.
    Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy odrastają sobie po woli ale ta decyzja była dobra choć już chcę ,żeby odrosły:):):)Rutyny nie znoszę ale stabilizację tak:) POzdrawiam sierpniowo:)

      Usuń
  15. Ja niedawno też ścięłam sporo włosów, ale zmiana nie jest bardzo widoczna chociaż poszło kilkanaście cm, bo miałam bardzo długie a teraz mam po prostu długie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniesze abyśmy się dobrze czuły z tymi zmianami:) Pozdrawiam Dziękuję za wizytę Zapraszam ponownie:)

      Usuń
  16. Ja też uważam że zmiany są dobre i je uwielbiam. Życie to ciągłe zmiany, byłoby bardzo nudno gdybyśmy trwali ciągle w tym samym. Dzięki zmianom się rozwijamy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwijamy się , idziemy do przodu..życie to ciągła w sumie zmiana nawet wtedy jak nam się wydaej,że nic nie robimy Pozdrawiam Zapraszam ponownie:):dziekując za wpadnięcie do mnie:)

      Usuń
  17. Jak ścięłam włosy, to wszyscy się mnie pytali "dlaczego?". A ja po prostu zrobiłam to dla większej samodzielności.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak...każdy z nas ma swoje powody..Ściskam Karolinko:)

      Usuń
  18. Zmiany są niezbędne, by mogło powstać NOWE:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niekiedy obawiamy się zmian, a później okazuje się , że niepotrzebnie, bo wprowadzają w nasze życie coś nowego
    Jak mówi stare przysłowie,, nie taki diabeł straszny". A co do włosów to mój mąż zawsze żartował ,, włosy to nie głową, odrosną. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, włosy odrastają :) Coś nowego w życiu to jest coś fajnego:):):):)

      Usuń
  20. Gdy ja ścinam włosy to je ścinam a robię to co roku do zera. Nie wpływa to na moje życie w żaden sposób. Oszczędza sporo czasu . Kiedyś musiałam tłumaczyć co się stało więc oszczędności czasu nie było a teraz już nikt nie pyta a wiele kobiet zazdrości a cóż piękniejszego ponad zazdrość innej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tak nie uważam, dla mnie najecniejsze to wsparcie deugiej kobiety , nie zazdrosć:): Pozdrawiam

      Usuń
  21. Jestem za tym, by korygować coś w życiu by nie było nudno, ale większych zmian zawsze unikałam.Pewnie ze strachu, co przyniosą, bo nigdy nie wiadomo czy dobro czy zło. a ja do odważnych nie należę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strach nie jest dobrym doradcą ale w każdej decyzji myślę, że warto zachować umiar:) Dobrego dnia:)

      Usuń
  22. Thank you for sharing this wonderful post keep your awesome work
    I have many hobbies. I love to travel and read. But my favorite hobby is cooking. Let me tell you why! First, I'll tell you a little bit about why I started cooking. Secondly, I'll give you some information about what I like to cook. Third, I will say how I use the Fooddy for cooking.

    When I started cooking, I was 10 years old. My mom wants me to be a chef. She has always believed that girls have to make different types of food, because one day they will get married. In my country, it is normal for girls not to cook. I feel lucky because I can cook many dishes. Now that I cook some of the dishes my children and husband love, I become happy and proud of my mother and myself. fooddy blog Please share if you love me.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę:) Zazdroszczę pasji gotowania:)

      Usuń
  23. Super pomysł. Zapraszam na mojego bloga https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i za zaproszenie:) Zaglądnę:)

      Usuń
  24. Kilka postów wcześniej właśnie pisałam o włosach :) Zapraszam :) www.wokolciebie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmmm, w najbliższą środę wybieram się do fryzjera. Będzie cięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z całego serca życzę Ci, żeby to były dobre zmiany. Trzymam za Ciebie kciuki. A do włosów może się przyzwyczaisz i Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a włosy już odrastaja , jednak wole dłuższe:):):):)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)