niedziela, 7 października 2018

Ptaki odleciały a ja przyleciałam)

na bloga ...pół roku minęło jak mnie tu nie było...czas tak szybko przeleciał...Życie jak wiatr przelatuje nam pomiędzy palcami, wciska nas czasami w kąt a czasami lecimy razem z wiatrem jak piękne kolorowe latawce...Wszystko zależy od chwili wszystko zależy od nastoju, od samopoczucia ,od zdrowia...
.A gdzie  ja fruwałam????:):):
Moglabym napisać i tu i tam:) ale napiszę utarty już zwrot..płynęłam z rzeką..z rzeką życia....I odkryłam wciąż życie na nowo. Jego blaski, jego cienie...Moje życie..I zawsze za każdym razem cieszę się, że moje życie trwa:):)
Świat jest pełen barw Zielony niesie nadzieję, różowy radość, czerwony miłość,  zółty zadowolenia ale bywa też i czarny i szary niosące smutki i nostalgię. Przeplatanka życia....
Dziś z wielką ciekawością zaczęłam zagladać na Wasze blogi..patrzeć co u Was słychać....Cieszę się z tych odwiedzin...Nastepne dni pewnie zaowocują w kolejne fajne odwiedziny....Zostawię u Was ślad:)  Postaram się. Zostawię liść kasztana a może dębu?? Porozsypuję Wam żołędzie a może czeroną jarzębinę..a może orzechów garść:):.
Niedawno byłam na wielkim wrzosowisku[koło Borne Sulinowo., ponoć największe w Polsce} Pojechałam tam jak już wrzosy przekwitały ale i tak zrobiły  ogromne  wrażeniate ciągnące się połacie wrzosów....
 Daję zdjęcia z internetu bo jak wspomniałam na moich jest już przekwitnięty wrzos:)

                                               Wrzosowiska kłomińskie                                                        -Rezerwat przyrody "Diabelskie Pustacie" - florystyczny, o powierzchni 932,53 ha, utworzony 26 listopada 2008, w województwie zachodniopomorskim, w powiecie szczecineckim, gmina Borne Sulinowo, 2 km na północ od Kłomina,

Znalezione obrazy dla zapytania borne sulinowo wrzosowisko

Znalezione obrazy dla zapytania borne sulinowo wrzosowiskoZnalezione obrazy dla zapytania borne sulinowo wrzosowisko
Podziwiajmy piękno życia..wyłapujmy jego kolory...czerpmy z palety życiem zwanej, jak najwięcej kolorów!!!!!

Znalezione obrazy dla zapytania borne sulinowo wrzosowisko

27 komentarzy:

  1. Piękne te wrzosowiska, przypomniała mi się pewna piosenka śpiewana przez SDM...Cieszę się, ze powróciłaś do świata blogowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Orszulko:):)Wrzosowisko było niesamowite..te wielkie połacie ..zdjecia tego nie przekazują....

      Usuń
    2. Te zdjęcia są jak z bajkowej krainy :)

      Usuń
    3. Bo to jest jak w bajce jak te wrzosy tam kwitną:) U Ciebie widzę też wrzos:):):)

      Usuń
  2. jesteś!!! nareszcie! Tęskniłam!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wrzosy, marzy mi się podróż na szkockie wrzosowiska, to musi być widok!
    Niechaj złota jesień pięknie Cię nastraja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie póki są w nas są wciąż możliwe do realizacji:):):)

      Usuń
  4. Cieszę się, że znów jesteś. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):):):):):):):)
      Muszę się douczyć jak się wstawia emotikonki w komentarzach????

      Usuń
  5. Piekne wrzosy! Ja muszę się zadowolić trzema maleńkimi w doniczkach ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TZry maleńkie a cieszą oko:)I to najważniesze....

      Usuń
  6. Cuuuuudne wrzosowisko!!! Szkoda, ze ode mnie tak daleko :(
    Ja sadze sobie krzaczek po krzaczku, zeby chociaz namiastke stworzyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe namiastki, drobiazgi cieszą ..pieknie Ci się z czasem rozrosną..

      Usuń
  7. Bardzo długo Cię nie było:(
    Nie odlatuj aż tak daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne wrzosowiska, takie bardzo liliowe.I Ty taka radosna, tej radości potrzeba,więc się nią dzielisz.A ja chłonę ją z samego rana, żeby się pozytywnie nastroić. Pozdrawiam jesiennie, słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pół roku to wbrew pozorom spory kawal czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, dobrze że jesteś. Tęskniłam.
    Cudowne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ! Jesteś :) A ja nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)