środa, 18 stycznia 2023

podsumowanie listy pozytywów:)

 Dziękuję Wam za wszystkie cudne dopiski pod poprzednim postem. Na niektóre odpisałam z opóźnieniem bo była chora ale czytałam:) Cudne Wasze wpisy i uznałam , że warto je pokazać jeszcze raz. Zebrałam je więc jakby w jednym miejscu:) 

a oto moja próba  połączenia Waszych w wpisów jeszcze raz 

Pozytywy życia jeszcze raz:):)


Jestem szczęśliwa, gdy wstaję rano i mogę podziękować z pokorą za każdy nowy dzień ..
dzięki temu życie nabiera boskich kolorów .. zawsze, kiedy cokolwiek się przytrafia szukam pozytywów

Każdy nowy dzień,  deszcz w upalny dzień i tęcza na niebie, kontakt z naturą, być z nią jak najbliżej

soczysta zieleń wiosną ...każda pora roku

życzliwość drugiego człowieka, jego uśmiech , obecność, pomocna dłoń

Wspólne wyjazdy , wypady, odwiedziny, kontakty towarzyskie, przyjaciele

Narodziny dziecka, patrzenie potem jak wzrasta i rozkwita , jak samo zakłada rodzinę, 

Patrzenie na szczęście osób , które się kocha, lubi , szanuje , ceni

dobra praca, stabilizacja w tym finansowa, zdrowie , czas dla siebie

wyjście do kina , romantyczna kolacja , zakwitniecie hiacynta , upieczenie pysznego ciasta, spontaniczna wycieczka

bycie z kimś kogo się kocha

akceptacja tego co się ma  w życiu

Rozmowa z ukochaną babcią, dziadkiem, ciocią itd. Rozmowa , rozmowa , rozmowa

Pierwsza randka..ale i tak samo dalsze fantastyczne spotkania, zaręczyny, ślub wspólne szczęśliwe życie

Odwiedziny u wnuka , wnuczki Obdarowanie go prezentami i podzieleniem się naszym doświadczeniem 

dobra książka, miły film , głaskanie kota, odpoczynek po ciężkim dniu  z filiżanką herbaty i z kotem na kolanach właśnie czy innym zwierzakiem u boku

kontakt z naturą , jak najbliżej, jak najwięcej 

 piękne wschody I zachody słońca wiosną latem i jesienią,  kolorowe kwiaty w ogrodzie a zimą białe czapy na krzakach

Każdy nowy dzień, deszcz w upalny dzień i tęcza na niebie

Możliwość poznawania nowych ludzi  Poczucie, że zrobiło się coś dobrego a przynajmniej podjęło się próbę by pomóc komuś w potrzebie.

Podróże, spotkania , wyjazdy bardziej lub mniej spontaniczne , rodzinne zjazdy, rozmowy , zagadania, nie mijanie się w biegu, zapukanie do sąsiada

ale i czas dla siebie , tylko dla siebie , swojego wnętrza

Pachnące jedzonko w kuchni, możliwość dzielenie się dobrem z innymi, miseczka lodów z brzoskwinią

popołudnie z książką i filmem, wieczory w wygodnym fotelu

bycie w ramionach 

piękne podróże! Ileż człowiek może zobaczyć czasem jadąc zupełnie blisko.

Radość z zajścia w ciążę bliskiej nam osoby 

czyjeś wyzdrowienie

Budząc się rano wybieram- Radość.

szczęście  gdy rano  mogę podziękować z pokorą za każdy nowy dzień ..
dzięki temu życie nabiera boskich kolorów 

Przyjaciele 

Ogólnie ludzie, bo czasem trafią się znajomości, które są chwilowe. Przyjdzie ktoś, powie coś, co sprawi, że inaczej spojrzymy na życie, pomoże w czymś i zniknie, ale to, co zrobił, zostaje na zawsze.

Hobby, pasje wszelkie zainteresowania 

Muzyka - w muzyce jest dużo emocji, ona może je ukoić, albo pomóc z siebie wyrzucić. Nic tylko śpiewać i tańczyć, nawet jak się kompletnie nie potrafi.

Spacer. To że mogę wstać i pójść przed siebie. Otworzyć oczy i patrzeć na cuda przyrody. Nawet w taki pochmurny dzień jak dziś.

Życie daje nam wschody i zachody słońca. Te cudne spektakle, które czarują nasze oczy i serca i mówią nam, że jest pięknie, że choćby cały świat oszalał, to słonce wstanie w pełnej krasie a wieczorem znowu w nowe barwy się ubierze. A między wschodami i zachodami jest czas światła, czas na życie ze światłem. Próbujmy iść za nim i nie gaśmy go w sobie, nawet w najgorszy czas.

 życie bez bólu.. Byle nie bolało. Ani ciało ani dusza.


itd, itd, ip i td :):):)


Niech ta nasza lista się wydłuża bo przecież to co razem stworzyliśmy to tylko mały fragment pozytywów życia.. Szukajmy szczęścia w drobiazgach. Otwórzmy się na drugiego człowieka dajmy mu siebie cząstkę ale nie zapominajmy o sobie i bierzmy też dla siebie!!! !Świat , życie ma tyle do zaoferowania!!!!!

                                                        KORZYSTAJ!!!!

28 komentarzy:

  1. Piękna lista. A teraz, niech słowa staną się czynami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Długa, ale jaka zacna lista. Jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny post, dobrze czytać takie treści ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtarzają się chyba - brak bólu, miłe spotkania, wycieczki, kontakt z natura... najważniejsze, że potrafimy znaleźć i docenić radość życia!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę , że podstaw tej radości życia leży wdzięczność... jeśli umiemy być życiu wdzięczni za to co nam daje to i umiemy odnajdować radość ze swego istnienia. Ktoś powie, jak być wdzięcznym kiedy życie nas "kopie w tyłek" ... okazuje się , że też można. Tak jak nasz organizm poprzez ból fizyczny pokazuje nam , że coś nie funkcjonuje jak trzeba, musisz to leczyć . Tak życie poprzez ból ten w wymiarze duchowym też stara się nam pokazać , że coś powinniśmy zmienić w sobie by sobie pomóc, by się uleczyć. W ten sposób życie chce nas skłonić do uważnego wglądu w siebie , rozpoznanie swoich potrzeb i problemów. Tak więc i za taką lekcję możemy być wdzięczni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto doceniać drobne radości i umieć cieszyć się chwilą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że miałaś tyle ciekawych i pięknych chwil. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie moje chwile ..to ą zebrane odpowiedzi Osób , które komentowały poprzedni post:)

      Usuń
  8. Tylko brać z tej listy. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  9. "Budząc się rano wybieram Radość", i ja staram się wybierać radość, wówczas dzień staje się lżejszy.
    Pozdrawiam Pat🖐️💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem "za" !!! Szukać należy radości w drobnych sprawach ! Znaleźć to, co nas uspokaja, co daje siłę i moc, by móc czerpać dobrą energię. Ostatnio miałam trudny czas, nie szukałam żadnych pozytywów, nie żyłam własnym życiem, bo trzeba było się zająć życiem bliskich. Czułam, że jestem komuś potrzebna. Teraz chwilowo - oddycham. Wracam do blogowania, do małych radości. Dziękuję Ci za to, że jesteś i piszesz o ważnych sprawach. Nie można o tym zapominać ! Nie można zapominać o sobie samym ! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa...Dobrze, że trudny czas masz za sobą..niech już będzie tylko lekko:)

      Usuń
  11. Fajnie ze tyle osób odezwało się na Twój post :) To miłe :) cudownego weekendu życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe:):):) bardzo:):) I Tobie cudownego weekendu :)

      Usuń
  12. Witaj Pat
    Cóż to się stało, że po tak długim czasie przypomniałaś sobie o mnie? Miło było jednajk Cię gościć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W świecie blogowym mślę, że to troszkę normalne..ja jestem w tym swiecie jakieś 10 lat dwa razy likwidowałam bloga a więc i znikałam z innych blogów...wracałam do pisania tak jak i na tym blogu, wróciłam tu po 7 miesiącach..nieobecności...wiele blogów zniknęło z mojej listy jakby automatycznie, niektóre odnalazłam inne nie,,, Nie wszystkich tez pamiętamy nawet jak nam dobrze u nich było:):): Takie to życie blogowe...jak ktoś prowadzi regularnie jest inaczej ale ja znikam i pojawiam się :):) Tak mam:)Dobrych dni:):)

      Usuń
  13. Kochana Pat piękna ta twoja lista pozytywów. Niech się dłuży i dłuży. Cudnie napisałaś o muzyce. To sama prawda.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)