poniedziałek, 6 grudnia 2021

Czasami coś zjawia się na chwilę

 a i tak zostawia cenny w nas ślad, jak ta zima dwudniowa...

                                



  • Podobnie jest w naszym życiu , że coś albo ktoś wpada w nasze życie na chwilę a zostawia ślad na zawsze. Dobry ślad. Ja np.pamiętam niektóre rozmowy z podróży , pociągu , autobusu gdzie byłam z Kimś na chwilę a tą osobe czy rozmowę z nim , jej sens , przesłanie pamiętam do dzisiaj:)  Były też w moim życiu osoby , które odcisnęły ślad, zostawiły cenne wskazówki...rady... Utknęły ich słowa, gesty ...
  • A u Was? Jes?  Był ktoś  szczególny? Kto był w Waszym życiu na chwile ale zostawił ważny ślad? A może własnie jakaś chwila, zdarzenie stały sie takie....
  • Chwila to niby mały fragment naszego życia ale jakże ważny. Z chwil składa sie wszak całość:):
  • Chwilo trwaj, wołamy czasami jak coś fajnego przeżywamy. CHWILO BĄDŹ KOLOROWA, BĄDŹ RADOSNA, DAJ NAM ZADOWOLENIE, UŚMIECH..BĄDŹ TYLKO DOBRĄ CHWILĄ!!!!
  •                                                             


Przesyłam Wam zdjecia znad morza gdzie w tej chwili jestem, uchwycona  zimowa chwila..właśnie chwila bo już śniegu nie ma....a ta chwila gdy spacerowałam po plaży pełnej śniegu ,tyle dała mi zadowolenia
Życie nie jest różowe więc nie napisze samych..ale napiszę jak najwiecej cudnych CHWIL Wam życzę:):)


53 komentarze:

  1. Inni ludzie zostawiają w nas mnóstwo śladów. Ludzie są najważniejsi, wszystko inne to tło.
    Mam wiele takich wspomnień. I wiele ludzi w sercu. Tego nie da się zaplanować, Ci ludzie zjawiają się niespodziewanie i często na chwilę, ale wspomnienie trwa.
    Najpiękniej jest, gdy spotykam kogoś, kto nikogo nie udaje, nie boi się śmieszności, nie boi się pokazać swoich słabych stron. Wtedy spotkanie z kimś takim jest po prostu świętem.
    Żałuję, że w pracy, w której spędzamy mnóstwo czasu są głównie ludzie w maskach.
    Piękne zdjęcia morza i śniegu na plaży.
    Pozdrawiam w Mikołajki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafnie i łądie napisałaś...to prawda ludzie są najważniejsi.
      Udało mi sie złapać plażę pełna śniegu przez chwilę..ale ta chwila była cudna...a Mikołaj? Kurcze , zapomniał dziś o mnie:):):
      Ale za to ja pamiętałam o wnuku..choć on narazie zbyt mały aby coś z tego mikołajowego dnia zrozumieć..ale prezent to prezent, zawsze cieszy:):)

      Usuń
  2. Jakbym siebie czytała Louszo :)
    Napisałaś mi w komentarzu, że przez treść, zdjęcia w postach czujesz moją wrażliwość... Dziękuję Ci za to, że "rozczytałaś mnie" szybciutko... Bo któż, jak nie drugi Wrażliwiec, jak Ty, potrafi to wyczuć? Hmmm...
    A odnosząc się do treści Twojego posta, tak! Mam takie osoby. Oczywiście. Chwile zapisane w sercu. Na zawsze... Wielokrotnie o tym pisałam w swoich postach. I w wierszach, które publikuję na na innym blogu www.tanczacymotyl.blogspot.com Zapraszam w wolnej chwili...
    Pozdrawiam Cię cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zglądnę spędzic miło CHWILE na Twym blogu:) Trzeba się odrywać , pobyć w czymś dobrym:) Szcególnie tearz.....pandemio odejdź!!! Dobrego wieczoru i dni ...

      Usuń
  3. Ogromnie żałuję, że będąc ostatnio, chyba w październiku, w moich stronach na smutnej uroczystości ... na cmentarzu, żegnając przyjaciela , nie poświęciłam chwili czasu, aby porozmawiać z innym kolegą z lat szkolnych. Musieliśmy jeszcze tego dnia wrócić do domu (250 km), więc wydawało się, że tego czasu brakuje. Zajęci byliśmy wdową po koledze, którego żegnaliśmy. I stało się niedobrze. Od kilku dni ten, któremu nie poświęciliśmy chwili na rozmowę już nie żyje... koronawirus. Nawet na pogrzeb nie pojechaliśmy, w związku z sytuacją w rodzinie. Myśleliśmy z mężem, że będzie jeszcze niejedna chwila, aby porozmawiać osobiście lub telefonicznie. Już tej chwili nie będzie...
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak często nam sie wydaje,że mamy czas, że zdąymy....a życie wie swoje...
      łapmy więc chwile ... i poświęcajmy chwile innym
      Pozdrawiam dzis Mikołajkowo

      Usuń
  4. Gdy jestesmy uwazni dostrzegamy te chwile, cieszymy sie nimi, celebrujemy w pamieci i latwiej nam usmiechac sie do zycia :)
    Piekne to zdjecie z mewa na zasniezonej plazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):)
      Uważność to ważna cecha.....Pozdrawiam i cudownych Świat życzę:)

      Usuń
  5. Każda chwila ważna, chociaż o tym przeważnie dowiadujemy sie po czasie. Gdy trwa mało kto z nas zauważa, jak wiele ona dla nas znaczy. To jak ze zdrowiem, docenia się je dopiero, gdy go nie ma i myśli się, czemu wtedy tyle narzekałam? Przecież miałam wszystko.
    Pozdrawiam Cię ciepło z domku na bardzo zaśnieżonej górze. A śnieg wciąż sypie i sypie!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to romantycznie brzmi, domek na zaśniezonej górze...Dobry tytuł na ksiażkę:) Serdecznosci Olu

      Usuń
  6. Każdy człowiek zjawia się w naszym życiu po coś. Nieważne na jak długo. Nawet krótka chwila obecności z drugim człowiekiem, może zmienić bardzo wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też tak uważam..Spokjnego czasu przedświątecznego życzę:)

      Usuń
  7. Obrazy z zimowym morzem cudowne. Miejsca dla mnie niezwykłe to góry a szczególnie Bieszczady z czasów gdy niewielu ludzi tam chodziło, początek lat siedemdziesiątych.
    Miałam podczas studiów koleżankę, niesamowitą, wrażliwą i empatyczną. Chociaż nasze drogi się rozeszły i nic o niej nie wiem (mam złe przeczucia) to na zawsze została w moich myślach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham góry, Mazury, morza , stawy , parki, jeziora, lasy, łaki...całą naturę:) Ale w Bieszczadach jeszce mnie nie było..
      Może Ci sie uda ją odnależć?

      Usuń
  8. Każdy człowiek zostawia ślad. Czasem mały a czasem na tyle wyraźny że pamiętamy o tej osobie cały czas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i niech takich pozytywnych śladów w naszych sercach będzie jak najwięcej!!! Pozdrawiam przedświątecznie:)

      Usuń
  9. Podoba mi się, że po zmianie zmieniasz nick, ja tak próbuję ale ten poprzedni zawsze jakoś wraca, albo zmiana za mała albo nick nietrafny. Niech u Ciebie Jolusza to trwa.
    Znam to, znam, ten błysk co rozświetla, to słowo co otwiera, ta emocja co uświadamia, to uczucie co przypomina .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniło sie trochę wmoim zyciu..nic był mocno z kims z przeszłosci już zwiazany..a taraz ja odnowa:) Ja ta sama jednak:)Jolu-Sza:)

      Usuń
    2. Jak widać wróciłąm tu na tym blogu do dawego nicku...bo będę pisac gzdie indziej:)Jestem w nowym i sie dzieją zmiany:)

      Usuń
  10. Całe nasze życie jest jednym wielkim spotkaniem, a każde spotkanie odciska w nas jakiś ślad. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak własnie:) Cudownie spedzonych Swiąt życzę:)

      Usuń
  11. Och, masz rację, tak to czasem jest. Ktoś wpada w nasze życie, ktoś był i zniknął, ale się go pamięta cały czas. Ładne zdjęcia. Jak to mówią słowa pewnej piosenki, którą chyba każdy zna ,,w życiu piękne są tylko chwile..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niech tych pięknych chwil będzie jak najwięcej:):)!!!

      Usuń
  12. W życiu dużo jest takich momentów, które są wyłącznie przez chwilę, ale potrafią pozostawić na człowieku jakiś ślad pozytywny lub negatywny. Również życzę Tobie samych cudnych chwil :)
    Przepiękne zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech ten zcas przedświąteczny będzie pełen dobrych chwil a święta samą DOBRĄ CHWILĄ:):

      Usuń
  13. O tak... byli tacy, co zostawili w moim życiu ślad i czasem wracam do nich myślami. Teraz jest teraz i żyję tym co aktualnie się dzieje. pozdrawiam serdecznie Z:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to dobre wyjście , skupić sie na tzw.Tu i Teraz:): Spokojnych DOBRYCH Świąt:)

      Usuń
  14. Miło, że zajrzałaś, pozdrawiam serdecznie. Tak było kilka takich osób w moim życiu, co ciekawe jak teraz o tym pomyślałam, to były to głównie Kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  15. Komentarz wpisuję dopiero dzisiaj, bo wcześniej nie chciało mi przyjąć.
    Spokojnych, dobrych Świąt Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i nawzajem..W zdrowiu i szcęściu!!!!!

      Usuń
  16. Witaj ponownie :)

    Dużo ludzi przedarło się przez moje życie... dużo z nich zostawiło tez cudowne wspomnienie, niestety większość z nich te gorsze... Ale dawno temu trafiłam na jedną kobietę która po chwili rozmowy że mną powiedziała dwa słowa które siedzą głęboko w mojej głowie "jesteś fajna"

    To było miłe, to było piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami czyjeś słowo jest czyni cuda .....Dobrego Nowego Roku

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i dużo, dużo zdrówka ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo I Tobie w tym Nowym za chwilę Roku szczęśliwości życzę

      Usuń
  18. Serdecznie pozdrawiam:)) Podobno nic nie dzieje się przypadkowo i wiele napotkanych osób coś zostawia w naszym życiu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wierzę że nic nie jest przypadkiem Dobrego Nowego Roku

      Usuń
  19. Życie składa się z chwil, którymi warto się cieszyć. Zmiany również z pogodą akceptować i nie przejmować się tym, na co nie mamy wpływu.
    Serdeczności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy Rok nam juz płynie i niech przniesie jak najwięcej DOBRA:):):

      Usuń
  20. ,,W życiu piękne są tylko chwile" - ta piosenka mi przychodzi na myśl. Ponadczasowa jest. Są chwile trudne, są piękne. Jak napisałaś, życie nie jest różowe. Spotkałam kilka osób, których już w moim życiu nie ma, jedne zostawiły przyjemne wrażenie po sobie, inne nie, a utratę obecności innych bardzo przeżyłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały widok morza zimą <3 Nie mogę się napatrzeć :) To prawda, że są ludzie, którzy zostają z nami na zawsze, nawet jeśli spotkało się ich raz, na chwilę. Mam w pamięci mnóstwo takich osób. To takie małe skarby - człowiek wraca myślą do tamtych chwil i jakoś lepiej się robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że wiele rzeczy , spraw Osób doceniamy zbyt późno..Sereczności

      Usuń
  22. ..ponoć nie ma przypadkowych spotkań i ludzie też nie stają na drodze naszego życia, ot tak sobie.. każdy człowiek zostaje nam dany po coś, aby czymś nas ubogacić, dopełnić, coś pokazać czy uświadomić.. poprzez ludzi kształtuje się nasze istnienie i nasze życiowe doświadczenia.. czasem spotkamy Kogoś w swym życiu tylko na jedną chwilkę, a zapamiętamy Go na całe życie ;)
    .. zdjęcia prześliczne, uwielbiam zimę taka bielusieńką, śnieżną i trochę mroźną! :)

    - pozdrawiam cieplutko, moc serdeczności ślę, życzę dobrych dni i pięknych chwil! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisuję ze spóźnieniem...ponoć nie ma przypadków..ja w to wierzę..a teraz wszystkim nam pokoju życzę!!!!

      Usuń
  23. Rozni ludzie zostawiaja nas rozne slady... dobre i zle. Tesknimy za tymi dobrymi osobami dzieki, ktorym mamy piekne wspomnienia, pragniemy zapomniec o tych zlych, ktore daly tylko cierpienie. Potrzebujemy dobrych wspomnien. Piekne zdjecia z nad morza. Jeszcze nie widzialam zimy nad morzem. Trzymaj sie cieplutko Pat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki śnieg na plazy to rzadkośc , warto zobaczyć...A co do ludzi , tak....najlepije gdybyśmy umieli szybciej wychodzić z cierpień na prostą..Pozdrawiam

      Usuń
  24. Każdy drobiazg zostawia w nas ślad i każdy człowiek.
    Nawet te złe doświadczenia czegoś nas uczą ,prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ale tylko wtedy gdy umiemy z tych doświadczeń wyciągnąć lekcje:) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)