środa, 12 grudnia 2018

Kim jest Osoba z drugiej strony komputera???

 Co robi, co myśli..czemu pisze bloga??? Poprzez 4 lata ,  jakoś  tak , uczestniczenia w świecie blogowym nieraz zastanawiałam się jak np.Ktoś tam z drugiej strony wygląda..Czy jest taki, jak go ja odbieram poprzez jego pisanie???? Czy zupełnie inny?? Czytając czyjeś teksty zastanawiam się jak ta Osoba żyje..co robi na co dzień..??Wchodząc na blogi każdy z nas szuka czegoś innego....Tworzą się grupy a i nawet piękne znajomości....Wiele z nas chce zostać anonimowym. Inni ujawniają swe zdjęcia, pokazują nam swoje oblicza ..każdy inny...piszemy, odwiedzamy blogi...komentujemy...Mnóstwo ciekawych informacji, tematów, każdy znajdzie coś dla siebie w świecie blogowym...Blogowe znajomości, blogowa rodzina??? Wiele z nas pisze o swoim życiu, przeżyciach, indentyfikujemy się, współczujemy...mamy chęc pomóc jak trzeba...
Ciekawe czy spotkanie każdej z tych Osób zgadzałoby się z naszym wyobrażeniem o niej???? 

Pozdrawiam Wszystkich blogowiczów....Dziekuję, za obecność u mnie ,za komentarze ale i dziękuję, że mogłam być u Was...Za Wasze reportaże, za informacje..dzielenie się nie tylko  wrażeniami np.z podróży ale i  dokładne wskazowki jak i gdzie dojechać...Podziwiam Osoby , które bardzo skrupulatnie opisują całe trasy ze zdjeciami, opisami..cudna wskazówka dla podróżujących..Dziekuję za wszystkie pyszne przepisy...za ciekawe historie..za pouczające opowieści,za wiersze,za opowiadania ,za porady na różne tematy.,itd,itp.....Dziekuję też za dzielenie się sobą, swymi przeżyciami , swoim życiem...Dzięki temu blogowisko staje się"żywe" ....Tyle w nim cudnych Osób, ciekawych, wrażliwych, mądrych...Dziekuję Wam Wszystkim i życzę realizacji  siebie...
Kim jest ta Osoba z drugiej  strony?? Czy taka jakie są moje wyobrażenia o niej???
Pozdrawiam serdecznie:):

41 komentarzy:

  1. Bardzo piękne, ważne i skłaniające do przemyśleń słowa. Bardzo dziękuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Nocny Marku:):)Ja już chyba idę spać:):Kolorowych snów:):Dzięki za Twe słowa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że to nie real, to ten unreal jest też jest życiem. Każdy chce tego samego, kontaktu z drugim cłowiekiem. Z róźnych powodów :-) Tak jak w realu :-) Tu jest trochę bezpieczniej, tak jakby, wydaje się to łatwiejsze. Ale i tak, tylko w realu można kogoś naprawdę poznać. Musi być kontakt, przepływ energi, smak, dotyk i zapach. Wtedy dopiero można powiedzieć: WIDZĘ CIĘ, A TY WIDZISZ MNIE. Tu są tylko fragmenty, ale fajne :-) Miłego dnia Pat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że to nasz życie..jego fragment, ciekawy i ważny i powiem za Tobą FAJNY!!! Często bardzo fajny!!!!:):):)

      Usuń
  4. Napisałaś tak, jakbyś się żegnała albo mam tylko takie wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,nie żegnam się:):) To takie moje nocne refleksje, które gdzieś odzywają się czasami ,jak przechadzam się po blogach:):) A może to przez to , że szykuje się właśnie do spotkania na żywo???:):)

      Usuń
  5. Na blogach pokazujemy kawałek siebie. Ten, który chcemy albo ten, który umiemy, lub też ten, który wypada pokazać. Czasem z tego kawałka mozna dobrze poznać siedzącą po drugiej stronie ekranu Osobę, a czasem nie.
    Wiesz, Pati - ja nawet nie mam potrzeby wyobrażania sobie, jak wygląda poznana przez bloga Osoba, bo to co najważniejsze mi ona pokazuje, kawałek swojej duszy. To mi wystarczy.To dla mnie najważniejsze.
    Pozdrawiam cię ciepło!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po prostu te myśli jak Ktoś wygląda,jaki jest w realu, przychodzą same:):) Jestem ciekawa świata ,ludzi..Z każdym dniem coraz bardziej:) Tak, masz rację, myślę, że my Wszyscy zostawiamy na blogach kawałek swej duszy, siebie....Często dusza widzi drugą duszę:):
      Serdeczności OLu:):):)

      Usuń
  6. Kochana
    Mój blog, to moja mała oaza relaksu, oddechu, spokoju.
    Tak wiele piszę o sobie, że mogłaś mnie już dobrze poznać.
    Pozdrawiam miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając , bywając na blogach poznajemy Osobę...tak...
      W ten przedświątezvny czas dobro ślę:):):)

      Usuń
  7. Dla mnie pisanie bloga to forma kontaktu z innymi ludźmi i bardzo lubię się dzielić kawałkami siebie. Wydaje mi się, że nawet po latach odwiedzania znajomych blogów, jednych znam lepiej a drugich mniej. Zależy jak kto pisze.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie ..każdy z nas pokazuje ,pisze tyle ile sam wybierze..Ale ogólnie , fajnie, że są blogi!!!!
      POzdrawiam w przedświąteczny czas, spokojny u mnie czas:)

      Usuń
  8. Po sześciu latach blogowania już wiem, że nie jesteśmy tacy sami w życiu i na blogu. Nie chcemy lub nie jesteśmy w stanie być autentyczni. A czasami chcemy ukryć nasze prawdziwe oblicze pełne smutku i cierpienia, żeby nie zasmucać innych.
    Pozdrawiam z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda..częstou krywamy nasze smutki...ale może też dlatego,że mamy od tego przyjaciół i bliskich w realu..a może blog jest odreagowaniem?? Różnie to bywa..ile blogów, tyle ludzi...Każdy znajdzie coś dla siebie,każdy odnajdzie
      "swego"
      Ale piękne pozdrowienia!!! Odpowiadam uśmiechem także:):)

      Usuń
  9. Obraz osoby, której blogowe posty czytam, tworzy się automatycznie. Tak jest u mnie, czy tego chcę, czy nie. Niektórzy po lekturze jednego wpisu stają się mi bardzo bliscy, widzę w nich bratnią duszę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,ja często podobnie reaguję..to jaknapisała poniżej Ataner..coś zaiskrzy..dusza poczuje swoją pokrewną duszę:):)
      Mało pracy na te święta:)

      Usuń
  10. Moje spotkania na żywo nie zawiodły mnie, poza jednym przypadkiem. Kiedy to dłuższa znajomość - a nawet deklarowana przyjaźń, okazała się zwykłym wykorzystaniem mojej naiwności. Ale zawsze jakiś wyjątek i nauczka być musi :) Pozostałe osoby, z którym spotkałam się na żywo okazały się być dokładnie takie, jak je sobie wyobrażałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczymy się całe życie..ja też mam dobre doświadczenia..a w przyszłym roku postanowiłam ruszyć w blogowe poznawanie na żywo:):
      Dobrych dni życzę:)

      Usuń
  11. Ja częściej jestem ciekawa, jak wygląda ten dom, chata, ogródek, działka .... w których ten ktoś żyje i opisuje i dlatego czasem wsiadam do autka i jadę tam. Ale często wystarcza mi ta odrobina którą ktoś się dzieli, bo lubię tę resztę, która jest tajemnicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak czytam Twego bloga czuję ciepło Twojej chatki, przytulność ,że aż chce się jechać...:):):Pamiętam ten czas gdy pokazałaś siebie, swe zdjęcia ..było to fajne wtedy Cię zobaczyć, poznać:):)A ja wciąż anonimowa:):):)

      Usuń
  12. Myślę, że w wielu przypadkach znajomści blogowe polegają na zasadzie, przyciągania dusz. Jeśli jakiś blog mi nie odpowiada, to po prostu go nie odwiedzam. Coś po prostu musi "zaiskrzyć"jak dla mnie nie ma znaczenia jak dana osoba wygląda, ile ma lat. Ważne jest to o czym pisze, i jak pisze.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.....
      Niech przygotowania będą spokojne:)

      Usuń
  13. Mam nadzieję, że nadal będziesz do mnie zaglądać. Dawno Cię nie gościłam.
    Życzę Ci aby ten przedświąteczny czas był dla Ciebie jak najcieplejszy i radośniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem!!!!Będe ,będę..Ostatnio robienie ozdóbek świątecznych tak mnie pochłonęło,że po blogach troszkę mniej chodzę..ale nadrobię:):)i do Ciebie też wpadnę na pewno!!!!

      Usuń
  14. Droga Pat, Ty wiesz kim jestem z tej drugiej strony...
    Bardzo ciekawe przemyślenia.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam cieplutko także...Trzymaj się dzielnie ,choć wiemjaki to trudny nastąpi dla Ciebie czas....Przytulam...Czas na spotkanie w przyszłym roku:):):)

      Usuń
  15. To bardzo ładne słowa, a kilka z nich, miałam takie odczucie, jakby też do mnie... Zrobiło mi się miło.
    Cóż, o sobie mogę powiedzieć tyle, że nikogo nie udaję, że coraz więcej piszę o swojej prywatności, no i wklejam dużo zdjęć. Za to Ty pozostajesz zagadką ;)
    W moim odbiorze jesteś miłą, bardzo pogodną osobą, i chyba bez żadnych problemów. Jesteś wzorem – wydaje mi się, że prywatnie również – osoby optymistycznej i serdecznej, która ma wszystko poukładane w sercu jak należy i zna priorytety.
    To wszystko sprawia, że jesteś ciekawą osobowością w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za miłe słowa..Problemy to jednak każdy ma więc i ja..ale na tyle jestem już duża:):)że staram się żyć tak aby problemy nie zasłaniały mi pozostałych aspektów życia:)
      Dziękuję za takie mnie opisanie, myślę ,że trafnie choć dodałabym jescze parę minusów:):)
      Co do opisu..tak to też było o Tobie ,o Twojej dokładności i szczegółowości , w przekazywaniu nam tego co sama zobaczyłaś...
      Fantastycznie spędzonych Swiąt życzę:):)!!!!

      Usuń
    2. Doskonałości... Jeja... ^_^ Ale ja nie jestem doskonała ^_^ ^_^'
      Ale dziękuję :)

      Usuń
  16. W pierwszej chwili pomyślałam tak, jak Jotka.
    Myślę, że tę osobę 'po drugiej stronie komputera' możemy poznać na tyle, na ile sama nam pozwoli poprzez swoje notki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, na blogach pieszmy tocomy chcemy,potrzebujemy, ujawniamy ile sami zdecydujemy
      Pozdrawiam przedśiątecznie:)



      Usuń
  17. ..piszę od kilkanastu lat.. zaczynałam na Onceie.. mój blog, to mój 'Ogród Myśli'..
    to część mnie.. to forma relaksu, odpoczynku od codzienności .. są różne ciekawe i piękne blogi, które chętnie odwiedzam..

    - pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sporo jest ciekawych blogów..ja lubię wciąż odkrywać nowe:):
      Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  18. Dziś, po tylu latach blogowania, wiem, że czasem po drugiej stronie jest osoba taka sama jak ja.
    Czasem samotna w tłumie, czasem radosna w pustce, na zakręcie życiowym, na szczycie osiągnięć.
    często te nasze blogi to taki schron, ucieczka, terapia.
    Często pamiętnik.
    Kocham ten świat, bo wciąż tu mało nienawiści, agresji, szpanowania.
    Tacy tu jesteśmy "normalni" na dzisiejsze czasy.
    :)) Kocham Was i chcę tu jeszcze być, mimo, że nie na wszystkie blogi dotrę - ale staram się.
    Buzialki wam ślę przedświąteczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jak piszesz:):)
      I odkrywa się tyle ciekawych blogów, poznaje tyle ciekawych Osób, że czasu czasami brak na odwiedziny na tyle często , jakby się chciało:)
      Ja buziaki łapię..Inni na pewno też:):)
      I posyłam też Tobie Elu:):

      Usuń
  19. Witaj adwentowo
    Cieszę się, że znowu do mnie napisałaś.
    Mam nadzieję, że przeżywasz ten czas w radosnym, pełnych wyczekiwania nastroju i nie poddajesz się komercjalizacji tego okresu, jaka otacza nas zewsząd.
    Ja chyba najbardziej w roku lubię ten czas. Może dlatego, że …. lat temu właśnie w tym czasie moja mama niecierpliwie oczekiwała na moje narodziny. A ja jak przystało no koziorożca zaparłam się i powitałam świat dopiero w najdłuższą noc w roku. Ale i tak moje urodziny giną wśród przedświątecznych przygotowań. Może w tym roku uda się nam trochę zwolnić i poświętować? Chociaż ostatnio pojawiło się parę nieprzewidzianych spraw. Ale dam radę
    Czasem zastanawiam się, czy nasza wyniaba słów byłaby taka sama, gdyby znałyśmy się osobiście?
    Ty także zwolnij i naciesz się przedświąteczną atmosferą.
    Pozdrawiam ciepłym światełkiem kolejnej adwentowej świecy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już dziś wigilia..u nas wszystko gotowe a więc wieczorem gdy reszta gości-rodziny dotrze zasiądziemy do stołu RAZEM..i będzie DOBRZE!!!!
      Podrawiam

      Usuń
  20. MNie też nurtuje pytanie, kim jest osoba po drugiej stronie, dlatego, jeśłi tylko jest to możliwe, a obie strony blogowego dialogu są gotowe do konfrontacji w realu, to staram się znajomosci blogowe przenosić na inny poziom i chyba nigdy się nie zawiodłam. Dzięki blogosferze spotkałam cudownych ludzi i nawiązałam przyjaźnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ..też tak robię a ostatnio jakoś nasiliła mi się chęć spotykania tych co z nam i nie znam z bloga:):)

      Usuń
  21. Znam sporo osób, które poznałam przez lata blogowania... Z niektórymi już niedługo minie nam lat naście... Kiedyś napisałam, że blogi to wyspy. Wpadamy i sprawdzamy jak ma się mieszkaniec wyspy. Jeden pokazuje nam tam, gdzie mieszka, co czuje, jaki jest. Część osób kreuje, część osób wyrzuca co myśli, część tylko pokazuje skrawek. Jaka jest osoba ta po drugiej stronie? Im piszesz prawdziwiej tym więcej cię czyta. Ludzie widzą słowa niepewne, niedopowiedziane, frazy zafałszowane... Wiem, że pisałam różne blogi, ale te w których byłam sobą są i będą po prostu kawałkiem mnie samej. I tak być powinno :) Przynajmniej jak się spotkamy pewnego dnia przy kawie mogę być sobą i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ak,każdy pisze bloga z innych powodów....nie każdy ukazuje siebie...i po to są blogi,żeby każdy pisał i ukazywał tu siebie na ile ma sam ochotę....
      Mój blog jest kawałkiem mnie:):): Pozdrawiam serdecznie Dziękuję za rewizytę:):) Zapraszam :):)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)