piątek, 16 marca 2018

wiosna ach to ty...

Marzenia należy spełniać i dążyć do nich , tak uważam:):)!!!!
A jeśli czasami coś  na ten moment jest niemożliwe, to trzeba znaleźć chwilowe zastępstwo:):): 

Ostatnio moim marzeniem jest łąka pełna "dmuchawców" ..Nie ma jej za oknem stworzyłam ją więc tu, na blogu.  A co!!!!!


 Nie wolno poddawać się rezygnacji, jak nam coś nie wyjdzie!!!!!                                    Próbuj wtedy jeszcze raz!!! 
A jak i wtedy nie wyjdzie , zrób po prostu coś innego!!!!   
                          Świat oferuje Ci wiele możliwości!!!                                                 Nie poprzestawaj na jednym!!!!



   Wiosno, wiosno przybywaj!!!!
Obdarz nas swoimi kolorami!!!!!



Jak Ci czegoś świat nie daje weź lub stwórz sobie to sam!!!!:):

                                               Ja dziś złapałam wiosne:):):)!!!!

                   Wysyłam dziś kolory wszystkim potrzebującym!!!!
                                                Łapcie!!!!:):):

                             




wszystkie zdjęcia z internetu:)ale jak tylko będzie możliwośc pobiegnę na łąkę z aparatem:):):


57 komentarzy:

  1. Dziękuję za zastrzyk pozytywnej energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę ....Niech lecą do Cebie całe tłumy kolorowych myśli:):)

      Usuń
  2. Łapie i Oławie się w tych wiosennych widokach :) Bardzo pozytywna Osoba z Ciebie, oby Takich jak najwiecej wśród nas :) Serdeczności 😊🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pław się ile się da...zima za oknem,szaruga,u nas okropnie wieje więc korzystaj z wiosny na mym blogu:):)
      Uściski:):)

      Usuń
  3. Oj, bardzo dziękuję Ci za tę namiastkę wiosny! Już się nie mogę jej doczekać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takwczoraj za tęskniłam za łąką pełną mleczy ,że dziś włą aśnie wiosnę stworzyłam sobie tu:):
      Pozdrawiam przedwiosiennie:):)

      Usuń
  4. Cudnie u Ciebie na blogu.
    Patrząc na tę ilość kolorów oraz zapachów aż chce się żyć.
    Pozdrawiam wiosennie /mimo śniegu za oknem/:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima na koniec jeszcze straszy..cudna jest ale ja w tym roku jako,ś bardzo zatęskniłam za wiosną:):Kolory ożywiają nasze dusze...
      Pozdrawiam także

      Usuń
  5. Zdradzę Ci pewien sekret, obudziły się już pszczoły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a roślinki niektóre pomarzły..ale tylko niektóre...Wiosna pachnie już za progiem....
      A ja czekam na dmuchawce:):)

      Usuń
  6. Kochana!
    Wiosna budzi się w moim ogródeczku, ale dziś przykryła go kołderka z puchu śnieżnego.
    Milutko pozdrawiam i nacieszam oczy kwiatami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zima się broni a ja w tym roku czekam jak nigdy na wiosnę!!!!
      Marcowo ale cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. i tak kolorowych,pełnych dobra wokół Świąt Ci życzę!!!!

      Usuń
  8. Oj, kochana, tymi Twoimi obrazkami będę sobie osładzać zimne dni i pochmurne niebo! Super:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zimę rozpuszzcą????:);
      Joasiu Pięknych Świąt Ci życzę:):

      Usuń
  9. Jak pięknie i wiosennie u CIebie :) taką energię od rana to ja uwielbiam :) dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A prosze Aniu..za oknem wciąż zima to przynajmnie na blogu można poszaleć ....Kolorowych,pełnych ciepła Świąt życzę!!!!

      Usuń
  10. Ja już czekam na żółte pola, rzepakowe, lub pełne takich "żółtych uśmiechniętych łebków".........Takich ukwieconych pól to w pobliżu nie uświadczę, ale mogę wpaść do Ciebie i podziwiać......Pozdrawiam gorąco i byle do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosna upragnona oczekiwana....a na razie śięta zbliżają się dużymi krokami:):
      Radosnych, pełnych Dobrej energii Świąt życzę!!!!

      Usuń
  11. Tak żółto bywa u mnie w kwietniu a tak kolorowo w lipcu. A u Ciebie tak kiedy chcesz, szczęśliwa Patko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jak czegoś nie mamy stwórzmy to!!!! I tyle:):
      Krysiu Radosnych Świąt!!!!

      Usuń
  12. Łapię pełnymi garściami! Dziękuję za tę wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łap i trzymaj!!! A ja zaraz po parę przepisów do Ciebie popędzę ...na święta:): Kolorowych Świąt życzę!!!!!

      Usuń
  13. Jak ja tęsknię za wiosną, za tymi kolorami. Nałęczów jest u mnie pod dostatkiem i pięknie wyglądają na trawniku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZekam by je zbierać na miodzik:):)
      Spokojnych, Dobrych Świąt!!!!

      Usuń
  14. Witaj na przedwiośniu
    Ta, za moment wiosna, ale zima w ostatniej chwili przypomniała sobie o nas i po raz pierwszy raz w tym roku sypnęła śniegiem.
    Na szczęście rano jest już jasno i coraz mocniej świeci słońce.
    Mam nadzieję, że wkrótce znikną duchy zimy: zmęczenie, szarości....
    Pozdrawiam nadzieją, która na przedwiośniu jest najpiękniejsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak nadzieja na przedwiośniu stoi ,czeka,ukrywa się ,chowa i buchnie zaraz rozkwitnie ,jak wiosna:)
      Wesołych Świąt!!!!!

      Usuń
  15. Pięknie przywołałaś wiosnę, więc i mnie radośniej zrobiło się na duszy, choć ciało skręca reumatyzm. Z okazji zbliżającej się Wielkanocy życzę Ci wszystkiego dobrego, co spełnić się może. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia a i ja Tobie , rodzinie Wiosennych, Radosnych Świąt zyczę i zdrówka!!!!!!!

      Usuń
  16. Wiosna na 100%. Dla mnie aż za słodka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak..mocno żółto...ale tak potrzebujęcoś wiosny w tym roku bardzo...ale ja zmieniam grafikę w zależności od posta więc Tino następnym razem pewnie nie będzie już tych słodkości:):):):
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Rozczuliły mnie te motyle, a żółty kolor zawsze kojarzy się ze słońcem i wiosną. Dmuchawce latawce muszą poczekać, ponieważ -6 i śnieg pod stopami.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zima nie chce odejść ..dltaego niech wiosna panuje mi choć na blogu:):)
      Spokojnyh Świąt!!!

      Usuń
  18. Te uśmiechnięte żółte buziolki są słodkie.
    Lubię wiosnę, ale lubię też wszystko co jest tu i teraz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ech wiosny, słońca i tego budzącego się do życia świata mi trzeba, znalazłam u Ciebie- dziękuję
    Dobrego tygodnia życzę i niech w końcu przyjdzie
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnych Swiąt...Przytulam jak zawsze
      Niech wiosna przyjdzie i zostanie u Was na zawsze!!!!!

      Usuń
  20. No wiosna piękna u Ciebie, w pełnym rozkwicie !:))
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam także i Zdrowych Świąt życzę:):)

      Usuń
  21. Usta mi się uśmiechają na widok Twojej ślicznej wiosny :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję! Przepiękną łąkę stworzyłaś, z leciutkimi jak puch dmuchawcami!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie mogę się doczekać aby pójśc na taką łąkę:)
      Ciepłych Świat życzę!!!!

      Usuń
  23. Jaskrawość żółtego koloru przypominającego słońce zawsze ociepla klimat nie tylko realnie, ale i uczucia, wywołuje uśmiechy daje złudzenie szczęśliwości.
    Życzę ciepła i słońca cały rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Spokojnych ale kolorowych Świat życzę!!!!:)

      Usuń
  24. Tyle wiosny w jednym miejscu...dzięki...:)) Popieram Twoje nastawienie... trochę je uproszczę...Jak nie drzwiami, to oknem!!! - Nie pozwólmy odbierać sobie marzeń... Buźka oraz Pięknych Wiosennych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie fantastycznie spędzonych Świąt życzę:): Wszelkiego dobra wokół!!!

      Usuń
  25. Nadal czekam na tą prawdziwą wiosnę.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba komentarz się nie zapisał.
    Ale ja też czekam na prawdziwą wiosnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spacery w wiosennej aurze ....tak za tym tęsknię:):)

      Usuń
  27. Kochana pięknie czarujesz wiosenkę.
    Moc uścisków i buziaków posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu niech wiosna zawita w Twe serce:):)Przytuli ,ukoi,rozweseli...

      Usuń
  28. Puk puk jesteś tam?
    Niech Wiosna otuli Cię swoim ciepłem, kolorami i zapachami
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem już właśnie....wiosna otula,przytula,grzeje

      Usuń
  29. Mam lato, ale bardzo tęsknię za wiosną. Bardzo Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)