środa, 23 sierpnia 2017

Pożegnanie morza:)

Dzisiaj ostatni mój dzień nad morzem,spędziłam tu sporo czasu, około 8 miesięcy a przyjechałam tylko na chwilę:):) Ale tak to właśnie w życiu jest .Coś planujemy, rozważamy a i tak ścieżki losu robią nam korektę:):
Ja w sumie nie narzekam spędziłam tu fajne chwile.



To zdjęcia sprzed sezonu...gdy nad morzem puste prawie plaże, cisza spokój , jak pięknie można wyresetować mózg czyli odpocząć:):) Oj tak!!!!   Przyjechałam tu odpocząć , oderwać się naładować akumulatory. I tak było.
Tak mało, za mało odpoczywamy wszyscy. Biegniemy, gnamy, ciągle coś zdobywamy.I czasami w tej gonitwie zapominamy o sobie o tym co tak naprawdę chcemy czy potrzebujemy.
                          Od czasu usiądź proszę i poczuj ciszę.........
Ona da Ci tak potrzebne w tych czasach  ukojenie i uspokojenie.


Jakie to były cudne momenty ja ,pusta plaża i kojący szum morza.
                     Ale wszystko się kończy kiedyś
Pamiętaj szczególnie o tym wtedy gdy Ci źle i smutno. 
                              NIC NIE TRWA WIECZNIE!!!!!!!! 
I dobrze, 
              bo jedno się kończy po to by zaczęło drugie.
Mówię dzis morzu Do widzenia!!! Ale nie mówię żegnam...Po prostu jadę dalej....
Całe życie dokonujemy wyborów. Bez tego się nie da. Ja dokonałam wyboru opuszczam jedno miasto by osedlić sie w drugim:):):)Zostawiam tu swój  ślad:):):)

I z uśmiechem jadę dalej:):) Nie da się inaczej...Wszystko co życie nam niesie przyjmujmy z radością!!!! Nie mowię o chwilach złych bo i takie przecież w życiu bywają..
ale to co dobre łapmy za pazuchy i nie bójmy się zmian!!!!!!
NIE BÓJ SIĘ TEGO CO ZA ZAKRĘTEM ALE BĄDŹ CIEKAW!!!!!!
Pa,pa morze......:):):
Dzień dobry Wam:):):):)
Witam u mnie serdecznie:):):)





13 komentarzy:

  1. Bardzo jestem ciekawa tego za zakrętem, ale nie zawsze mam wybór lub za mało we mnie odwagi. Witaj znowu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór zawsze mamy,czasami życie zmusza, czasmi właśnie brako dwagi zatrzymuje, samo zycie..plecionka:):)
    Fajnie jest wrócić.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Szałaputko, słoneczna Kobieto, wielbiąca Dobro! Długo Cię nie było tutaj ale byłaś nad morzem w drodze do marzenia, do spełnienia, do celu!
    Ten czas i to miejsce były Ci potrzebne i niezbędne, czasem przerwa jest ważniejsza niż działanie.
    Pozdrawiam wczesnojesienne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sciskam i zapraszam:) Jaka jesień????Krysiu....

      Usuń
  4. Cieszę się, że wróciłaś..:) Wygląda, że obie przeznaczyłyśmy sierpień na dokonanie zmian... Ja stawiam pierwsze kroki w rozkręceniu mojej firmy, a Ty w nowym miejscu na ziemi... a gdzie teraz zostawiasz swój ślad ??? Ściskam mocno i powodzenia oraz słusznych wyborów życzę..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo ważny czas dla mnie i intensywny ....Dziękuję i życzę powodzenia!!!!!Niech nam się darzy samo DOBRO!!!!!!Sciskam także:) I do miłego!!!!

      Usuń
    2. Violu odezwij się,nie mogę znaleźć Twojego bloga!!!!

      Usuń
  5. Pięknie napisane... Niech nam się darzy samo DOBRO!!!! Dziękuję i życzę z całego serca tego samego...:))Ściskam i do potem...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do potem,za chwilkę...jestem w krótkiej podróży,,ale zaraz zacznę pisanie:)

      Usuń
  6. I lovbe your blog.. very nice colprs & theme. Did you design this website yourself or did
    you hire someone too do it for you? Plzz answer baack as I'm looking tto design mmy own blog and would like too know where u got this from.
    appreciate it

    OdpowiedzUsuń
  7. My partner and I stumbled over here by a different web
    page and thought I should check things out. I like whaqt I
    seee so now i am following you. Look forward to checking outt your web page again.

    OdpowiedzUsuń
  8. This web site certainly has all of the information aand facts I
    needed about this subject and didn't know who to
    ask.

    OdpowiedzUsuń
  9. This is a good tip particularly to those fresh to the
    blogosphere. Short but very precise information…
    Many thanks for sharing this one. A must read post!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)