środa, 6 września 2017

Dziś kształtuje nasze jutro......

Gdzieś biegniemy ,gdzieś gnamy, gdzieś lecimy i ja zaraz polecę{ samolot już zabukowany- ale nie o tym dzisiaj:):}ale chociażby nie wiem jak byśmy szybko gnali to i tak jutra nie dogonimy.Bo zawsze jest DZISIAJ!!! I to dzisiaj kształtuje nasze jutro. Nie wymyśliłam oczywiście niczego nowego. Powielam to to jak mantrę. Ale właśnie po to są mistrzowie by z ich prawd czerpać. Czy słuchamy nauczycieli??? Kto dla nas jest najlepszym doradcą??? Ja na pierwszym miejscu stawiam tzw.intuicję.
I to naprawdę działa.
WSZYSTKO CO PŁYNIE Z NASZEGO WNĘTRZA,WSZYSTKO CO ODCZUWAMY SOBĄ CAŁĄ JEST PRAWDĄ .JEST NAJWŁAŚCIWSZĄ PODPOWIEDZIĄ!!!!

SŁUCHAJ GŁOSU WEWNĘTRZNEGO ONO CIĘ ZAWSZE DOBRZE DOPROWADZI.

Czasmi mamy problem właśnie w tym zabieganym świecie wyłapać to co nasze..Ale któż jest naszym najlepszym doradcą jak nie my sami???? Czy ktoś zna nas lepiej??? Nasze wnętrze,nasze rozterki???Nasze pragnienia. Często, za często uciekamy od siebie i szukamy na zewnątrz doradców.A  wszystko mamy tuż obok a nawet bliżej bo w nas:):):

Zaufaj swemu wnętrzu!! Ono Ci prawdę powie. Ono poczuje i da znać czy to co wybrałeś to właśnie jest to
. Jest tylko jedna pułapka...oszukujemy...Tak. Często, za często oszukujemy sami siebie. Niepotrzebnie. Zaufaj sobie a świat stanie się Twój. Oczywiście , że nie spadnie wtedy manna z nieba, nie zacznie się gładka droga ale nawet jeśli będzie wyboista to będzie Twoją drogą, Twoim wyborem. Idź za głosem serca....Nie wahaj się ani trochę!!!!
Odsuń strach, wszelkie obawy i zapytaj siebie
Czego DZIS??? Właśnie DZIŚ najbardziej pragnę, najbardziej potrzebuję????
 Pamiętaj  DZIŚ kształtuje Twoje jutro więc właśnie dziś zacznij!!!!

Zapytaj siebie czego pragniesz, czego chcesz tak naprawdę?????? Tak z głębi serca!!! Oszukujemy się tak często,boimy za często.Zrób pierwszy krok i zapytaj siebie swojej duszy czego pragniesz?????


Dobregoooo dnia:):):)

18 komentarzy:

  1. Właśnie staram sie nie oszukiwać i poszłam za głosem intuicji. Sama jestem ciekawa, jak to się skończy. Rzecz tyczy pracy, a więc i mojego poziomu życia, dlatego jest ważna. Bardzo. Trzymaj kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać..Przede mną też nowe plany..jak fajnie,że wiek jak niektórzy myślą:):)nie niesie ograniczeń i ,że zawsze wszystko można zrobić.Jeden warunek =chcieć!!!!
      Powodzenia!!!!!

      Usuń
  2. Wpadłam z rewizytą z czystej ciekawości, bo lubię odwiedzać tych, którzy goszczą u mnie. Wspaniałe miejsce znajduję.
    Myślę że będę wracać... Moje klimaty, moja energia...
    Cudownie jest móc spotykać własne myśli w innych mejscach, to znaczy, że nie jestem sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię spotykać nowe Osoby,szcególnie gdy łączą nas te same lub choć podobne klimaty:):)
      Witaj u mnie serdecznie...rozgośc się proszę:):

      Usuń
  3. To nie tylko oszukiwanie, czasem strach przed zmianą lub brak wiary, że się nie uda...
    Ależ mobilną osobą jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ,strach potarfi sparaliżować,oj potrafi....a i przez brak wiary często tracimy rózne okazje ale cóż takie życie...alena pewno trzeba próbować:):)
      Co do mobilności..taki czas w życiu mam:):
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Jutro to dzisiaj. Tyle, że...jutro. Już to zrozumiałam, wiem, że wewnętrzna mądrość to najlepszy doradca i śmiało gonię za tym czego pragnę:)
    Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie, pozwolę sobie tu zaglądać i życzę odważnego realizowania pragnień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło będzie gościć...I dziękuję za zyczenia..przede mną sporo nowego więc się przydadzą:):)

      Usuń
  5. Pięknie tu u Ciebie, woda, zieleń;) Przysiądę i chętnie porozmawiam, bo widzę, że mamy wspólne tematy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mario..uwielbiam spotykać,poznawać pokrewne dusze podobnie myśląće:): U mnie dziś zielono jutro pewnie inaczej...kocham zmieniać szatę na sobie ale i na blogu:):) Bloga tak jak i siebie ubieram zależnie od nastroju:):)
      Sciskam

      Usuń
  6. Ja wpadłam bo spodobał mi się Twój komentarz na innym blogu, trochę odmienne i oderwane zdanie od całej dyskusji, a takie bardzo po mojej myśli :) Świadczy o życzliwej otwartości na innego człowieka, na to, że możemy myśleć i działać w różny sposób :) Czyli zawędrowałam tu kierowana głosem wewnętrznym i bardzo mi tu jest sympatycznie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)Rozgość się proszę:)
      Kierowanie się za głosem wewnętrznym to pójście w najlepszym kieunku:):):
      A i ja u Ciebie byłam i w Obserwatorach Twoich się ukryłam ipodglądam sobie....lubię patrzeć sobie na blogi modowe,choćnie kieruję się w życiu modą..uwielbiamjednakdobrze wyglądąć i kocham kolory a wogóle to chyba napiszę o tym posta.,ha,ha
      dziekuję więc za temat.....Do miłego....

      Usuń
  7. Mądry i bardzo dosadny tekst. Myślę, że dziś jest ważniejsze od jutra... bo chwila obecna z pewnością trwa... a jak będzie z jutrem?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nieraz w życiu sie przekonalam,że możemy sobie planować ,rozważaća tu nagle to co wydarzyło się dzisiaj zmienia nasze plany:) A poza tym to co zrobimy dziś kształtuje nasze życie..chociażby jak dziś ukończymy jakiś kurs to jutro możemy dzięki temu zmienić pracę:)Itd.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. A dla mnie, JUTRO TO DZISIAJ, TYLKO COKOLWIEK DALEJ...
    Kochana posyłam Ci także dużo energii. I życzę wspaniałych lotów.
    Dobrze, że znów jesteś. :)
    Moc uścisków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu,ach Basiu czasami brakuje słów.....
      Sciskam:)

      Usuń
  9. Masz rację, nigdy nie dość przypominania mądrych prawd. Przeszłość minęła, przyszłości jeszcze nie ma, dziś to jedyna ważna chwila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)