środa, 1 grudnia 2021

Szuflada ze schowanymi marzeniami:)

Mimo trudnego czasu , mimo różnych trudnych wydarzeń, nie wolno nam przestać marzyć. A obecne czasy niestety temu sprzyjają ...Sama wiem o tym doskonale .Mam za sobą  trudne 2 lata . Jednak  mimo to a właśnie może dlatego , powtórzę---Nie wolno nam przestać marzyć.. Czasami  marzenia trzeba zawiesić, bo mamy problem , chandrę , problem w rodzinie, ze sobą , chorobę itd. To wszystko powoduje nasze zawieszenie...Ale 

Nie wolno nam odłożyć marzeń a na pewno nie na zawsze....

Jeśli już musisz , jeśli masz ciężki czas odłóż je ze świadomością , że odkładasz je tylko na chwilę, jakbyś chował do szuflady....do której zaglądniesz w odpowiedniej chwili...Miej taką Szufladę ze schowanymi marzeniami:):)Do której możemy zawsze wrócić, zawsze zaglądnąć .

Bo człowiek nie może zapomnieć o NADZIEI...Bez nadziei w swojej ludzkiej słabości w sumie można powiedzieć nie istniejmy a na pewno trzyma nas często przy życiu. Trzymaj się więc nadziei i miej marzenia...

A jeśli jesteś akurat teraz w trudnej chwili , w trudnym momencie życie to nie oddaj nadziei i odłóż marzenia tylko na chwilę...

W związku z tym mimo tych trudnych czasów  pytam  Was jakie macie marzenia w swoich szufladach????

Ja na ten czas i mimo pandemii chcę jak najszybciej znaleźć inne fajne mieszkanko dla siebie..to na ten czas.. A Wy?  

                                                        

                                         






39 komentarzy:

  1. ..witam Cię serdecznie 💙

    ..pozytywna, wspaniała notka o 'szufladzie ze schowanymi marzeniami' <3

    'W trakcie swojego życia nigdy nie przestawaj marzyć. Nikt nie może zabrać ci marzeń.' — Tupac Shakur

    ..bo bez marzeń jesteśmy niczym pył na wietrze ;)

    - pozdrawiam cieplutko, życzę ogrom dobrych dni w zdrowiu i moc uroczych chwil 💙


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bez marzeń nie istniejemy....a na pewno pomagają

      Usuń
  2. Moje marzenie to zostać w zdrowiu i celebrować codziennie moje wiejskie życie. Miłego dnia 🥰🍁🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia są wspaniałą motywacją do tego, aby się nie poddawać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwa marzenia - na najbliższy czas. Jedno z nich to marzenie o wyjeździe wakacyjnym. Nie zdradzam, bo chcę, żeby się spełniło. Życzę Ci pomyślności w znalezieniu mieszkanka ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a ja życzę Ci realizacji Twoich marzeń

      Usuń
  5. Mam marzenia i plany. Niektóre marzenia przemieniam z pomocą Wszechświata w plany i te się realizują. A niektóre pozostają w sferze marzeń i nie mam potrzeby je realizować, lubię marzyć.
    Skąd Ty bierzesz takie cudne gify!!! Czy mogę sobie wziąć i zacytować kilka do swojego bloga? Te z deszczem i te z oknami. Miłego grudnia Yolu.
    Kiedyś miałam pseudo Lola P i bardzo mi się podobało -:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam Loyal Pat ..rozstałam się z Pat..została na razie Loyal....może przyjdzie nowa nazwa, pseudninim:) Bierz Krysiu ile chcesz obrazków..a jak chcesz więcej po prostu wpisz w google ---obrazki z napisami np. i Ci wyskoczą:) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie ma też już Loyal..to przeszłość....już tak:)
      A jest Lolusza:):)To też ja:):):):)

      Usuń
    3. Bardzo mi się podoba Jolusza, takie trochę cygańskie i magiczne jak Papusza, cygańska poetka

      Usuń
  6. Wczoraj nie mogłam u ciebie komentować, blogger nie wpuszczał :)
    Ale dziś Ok.
    Marzenia należy mieć, a już spełniać to napewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej się starać a jakie są Twoje marzenia?

      Usuń
    2. Aktualizują się co raz. Ale jedno jest stałe: wycieczka na Korfu :) Już miałam jechać, ale wyskoczyła panikodemia. Cóż, widocznie nie był to TEN czas. Czyli czekamy na połączenie wszystkich kropek w Weszechświecie:)

      Usuń
    3. Czasmi los zmienia nam plany a bywa wtedy i tak,że robimy ocs innego w tym czasie też fajnego.Choć rzeczywiście czas pandemii utrudnia nam trochę , jednym mniej innym bardziej,życie...ale żyzcę Ci aby Korfu prędzej czy później się zrealizował:):)
      A teraz realizujmy coś co można zrealizować.Dobregom wieczoru:)

      Usuń
  7. Zachwycam sie tym wspaniałym, pierwszym zdjeciem na Twoim blogu 0 tymi, ośniezonymi, podświetlonymi wspaniale gałęziami. I czekam na ten typ pogody, gdy będę mogła zrobić podobne zdjęcie u siebie.
    A co do moich marzeń...Usnęły sobie pod ciepłą kołderką i nie zamierzam ich na razie budzić, na zimno wystawiać. Jak sie same obudzą, to trudno a jak nie, to niech sobie dalej śpią, bo widocznie snu potrzebują!:-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niech sobie śpią pod ta kołderką, to taka właśnie szuflada na marzenia odłożone na później bo wcale nie musimy spełniać ich wszystkich od razu a czasami pomaga nam sama myśl ,ze tam są ukryte w szufladzie, czekają..dają nam czas abyśmy się na przykład utlulić sami leżąc sobie pod kołderka:): Marzenia nie uciekną...Tak wię Olu odpoczywaj Niech ciepła kołderka Cię utuli....

      Usuń
  8. Mam marzenia bo są one znaczącą częścią mojego życia. Jedne chce spełnić i te odłożone na inną chwilę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ciągle marzę i planuję. Nie przejmuję się jak coś się nie spełnia. Marzenia tak mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam:):) Jedno nie wyjdzie realizuje inne:)

      Usuń
  10. Ojej! Jak pięknie radzisz...
    Ja też jestem marzycielką, optymistką i osobą bardzo wrażliwą... Ale też zdecydowaną kobietą czynu :) I tak się to wszystko splata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowana kobieta czynu ,jakże podoba mi się to określenie...:):A przy tym wrażliwa optymistka:) Super.Pozdrawiam serdecznie w zimowej aurze:)P

      Usuń
  11. Marzenia są jak mantry, które powtarzam w swojej głowie i one się spełniają. Na niektóre trzeba trochę poczekać, czasem długo poczekać...A kiedy się spełniają rozmyślam o drodze jaka minęła kiedy pierwszy raz o nich pomyślałam, ile przeszłam, włożyłam trudu, aby być tu gdzie jestem.
    Myślę, że czasem lepiej ich nie ujawniać. To co najlepsze, trudno ubrać w słowa i niech tak zostanie.
    Piękna szata graficzna Twojego pozytywnego blogu, Jolu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja szafa graficzna to zmienna , jak zawsze ..jak wejdziesz dziś to zobaczysz ,ze już nie ma jesiennje a zawitała zima:) Znikła zima z otoczenia to choć trochę zatrzymam ją sobie na blogu:) Pamietam zimę z dzieciństwa długą i białą ale takich już nie ma:):Niech marzenia bez czekania realizują się nam:):)

      Usuń
  12. Wiele z moich marzen zrealizowalam i to tych naprawde waznych. W mojej szufladzie, doslownie, sa moje zapiski z marzeniami, ktore nie nie moga sie doczekac, by z tej szuflady wyjsc i sie spelnic:)
    Dziekuje za ten pozytywny wpis i bajeczne zdjecia, ktore pomagaja ozywic uspione marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu w tych czasach tzrymajmy sie tym bardziej marzeń. Fajnie ,że sporo ich zrealizowałaś..niech i dalesze otrzymają swój czas:)

      Usuń
  13. Chyba zbyt głęboko schowałam marzenia, choć "sięgnęłam" teraz po dwa największe i wypowiedziałam je cichutko i pełna wiary, że się spełnią. Wszystkiego dobrego Ci życzę i jak najwięcej spełnionych marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mocno , mocno Ci życzę aby sie spełniły!!!!
      Niech nam dobre chwile rozświetlają te trudne dni:)

      Usuń
  14. Pięknie to ujęłaś, a tytuł chwyta za serce...Moja szuflada jest jeszcze zamknięta ale mam nadzieję otworzyć ją już niebawem. Układam sobie wszystko i co rusz odnowa, otwieram i odkurzam szufladę,żeby czegoś nie zapomnieć, nie przeoczyć i by móc zrealizować marzenie w miarę zgodnie z planem ;)
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że odkurzarz..w życiu mamy różne chwile, sa i takie ,że nie chce nam się, nie mamy sił itp do sieganioa do szuflad z marzeniami..ale one są, czekają...
      Miło Cię gościć.....wracaj do nas..wiem sama jak potrzebne sa zcasmi chwile izolacji ale ....ale świat blogowy to tez nasz świat:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Marzenia...ech całe życie marzymy, inaczej byłoby ono be sensu :-) Są marzenia małe i one spełniaja sie zazwyczaj, ale są i te wielkie, a one spełniaja sie tylko czasami. Mimo to, żyjmy marzeniami i niech będą one piękne, i niech koniecznie się spełniają. Serdeczności zostawiam 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, żyjmy z marzeniami!!!
      Serdezcnosci także;)

      Usuń
  16. Klik dobry:)
    Moja szuflada jest wypełniona po brzegi. Już zaczyna nie domykać się. Najważniejsze i największe moje marzenie - też związane z mieszkaniem - stale coś rujnuje. A to inflacja, a to zmiana różnych przepisów... I tak już kilkanaście lat.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby się tylko marzenie nie wysypało ...ale z drugiej strony moze będą wtedy bardziej na widoku:):
      Realizacjo planów mieszkanioych życzę:)

      Usuń
  17. Moja szafa peka w szwach Slonce :) Jak sprobuje ja otworzyc moze wypasc i sie wysypia. Jest tam kilka wielkich marzen jak maly drewniany domek w gorach, polskich beskidach, pomiedzy Gorcami a Jeziorem Czorsztynskim, trekking w Nepalu :) Killimandzaro. A najwieksze marzenie to pokoj na swiecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak..a teraz w tym momencie tym bardziej sobie to uświadomilismy jak ważny jest pokój życie bez wojen..dziwny jest człowiek no cóż, dziwny....

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)