piątek, 30 listopada 2018

"Na tapczanie siedzi leń

Podobny obraz Nic nie robi cały dzień

                                                                                         
O!! Wypraszam to sobie
Jak to nic nie robię                                         
A kto siedzi na tapczanie???
A kto zjadl pierwsze śniadanie??
A kto dziś pluł i łapał???
 A kto się  w głowę podrapał??"
.....

Zawsze rozbraja mnie ten wiersz Brzechwy, którego fragment tu dziś umieściłam
No właśnie już tyle zrobiłam:):
Włączyłam komputer , guzik wcisnęłam..strony przeglądnęłam..nawet gdzieniegdzie komentarze umieściłam
Więc chyba nie jest ze mnie leń???:):):):):):):):):):):):):):
Zjadłam nie tylko pierwsze ale i drugie śniadanie  , może nie plułam i nie łapałam ale w głowę na pewno nie raz sie podrapałam
A więc na pewno nie jestem leń:):):):):):)
Poza tym w sklepie byłam, troszkę w domu odkurzyłam, poczytałam, w okna popatrzyłam
Kurcze ile ja rzeczy dziś zrobiłam:):):):)
Żaden wiec ze mnie leń:):):):):)
Zadzwoniłam tu i tam..nagadałam się  ,poopowiadałam ale i wysłuchałam
Do lekarza się zarejestrowałam, obiad ugotowałam, zakupy zrobiłam
No na pewno nie jestem leń:):):):)
A ile kroków zrobiłam????!!!!!!! Z kuchni do pokoju, z pokoju do łazienki nie mówiąc o drodze powrotnej:):):
Nie, no na pewno nie jestem leń:):):):!!!!
I tak bym mogła pisać i pisać ale się zmęczyłam bo przecież dziś tyle zrobiłam:):):):):):):)

Tak dziś żartem witam Was:): I życzę leniwego dnia, wieczora itd.

Znalezione obrazy dla zapytania leżę obrazek   Znalezione obrazy dla zapytania leżę obrazek    

                                                      

Czyż to nie cudne????:):):):):):):):):):)?):):):):):)

POZWALAJMY SOBIE NA LENIUCHOWANIE!!!!

 NIC NIE ROBIENIE!!!

ODPOCZYWANIE!!

49 komentarzy:

  1. Ostatnio też mam takie dylematy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja iwielbiam chwile błogiego lenistwa... Witam u mnie Śle grudniowe pozdrowienia

      Usuń
    2. ooo a szczególnie teraz mozna miec takie dylematy jak ja ;)

      Usuń
  2. Taki jeden dzień leniuchowania od czasu do czasu, na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo ale to bardzo potrzebne są takie chwile ....

      Usuń
  3. ..jestem za, ponieważ czas odpoczynku należy się każdemu.. tym bardziej, że pogoda sprzyja melancholii..
    ..jest czas na wszystko : na pracę, radość, smutki, więc na leniuchowanie również :)

    - pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje na wszystko jest czas W tym tez na leniuchowanie Pozdrawiam już w grudniu

      Usuń
  4. Wyższa szkoła leniuchowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwazniejsze by w tym lenistwie znaleźć spokoj i ukojenie Grudniowe dni tez niech będą leniwe a co!!!

      Usuń
  5. Rozbawiłaś mnie od rana, każdemu należy sie trochę leniuchowania, ale przecież jak leżymy to myślimy, więc jesteśmy usprawiedliwieni:-)
    Miłego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj właśnie człowiek ciagle myśli i myśli Nech ta niedziela grudniowa będzie dla Ciebie pełna lenistwa

      Usuń
  6. Już nawet o tym nie myślę, odpoczynek każdemu się należy jak powietrze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzeba czerpać jak powietrza .....Grudnia ciepłego ale ze śniegiem zycze

      Usuń
  7. Niestety leniuchowanie musi poczekać do jutra ;) ale dzięki Tobie, Puchatkowi i leniwym kocurom mam banana na buzi od samego rana :)) Leniwego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super to cieszy gdy Ktoś z naszego powodu się cieszy 😊😊😊😊😊Oj cudna niedziele leniwa mam ale właśnie zaraz idę na spacer leniwym krokiem😊

      Usuń
  8. Cudownie pozytywny wpis! Wywołałaś mój uśmiech - od ucha do ucha.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Twój komentarz wywołał uśmiech u mnie i jak to niewiele człowiekowi trzeba 😊 I to jest cudne Serdeczności grudniowe😊

      Usuń
  9. Pewnie, że czasem dobrze poleniuchować:-) Tym bardziej, że leniuchując można zrobić tyle rzeczy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie😂Tyle robimy nic nie robiąc Macham łapka razem z grudniem👋

      Usuń
  10. Gdyby nie leniuchowanie stracilibyśmy kontakt z samym sobą.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, właśnie to dla mnie jest ważne Wysyłam trochę grudniowego jodu , pozdrawiając znad morza😊

      Usuń
  11. Wiesz, ja mam taką dziwną naturę. Złości mnie samą- nicnierobienie!
    Teraz, pomimo chorych stawów, gorszej sprawności, zawsze coś robię. Najczęściej w kuchni lub przy kwiatach.
    Czuję się potrzebna i nadal pożyteczna.
    Pora na poranną kawkę, zapraszam:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawy nie pijam ale zaproszenie przyjęte 😊Herbatka grudniowa może? Milego tygodnia

      Usuń
  12. Wczoraj miałam taki leniwy dzień z powodu grypy, ale nie powiem - miło było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrówka Gabrysiu. Mroźny początek grudnia Cię dopadł? Niech chorobsko sobie idzie precz😊 Zdrówka!!!!!

      Usuń
  13. Moja droga, podziwiam, ile zrobiłaś :)
    Ja też nie jestem leniem, chociaż muszę uważać... Nie szaleję ze świątecznymi porządkami. W tym tygodniu wyszłam ze szpitala.
    Czy mogę do Ciebie zadzwonić na polski numer?
    Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? Aż się przepracowałam 😂Za to niedziela leniwa spacerowa Wdycham jod i inne eteryczne cudowności morskiego powietrza Zdrówka zycze😊Tak jestem teraz w Polsce numer polski uaktywniony😊

      Usuń
  14. Buhahahahahahahahah No to się pośmiałam. :D Super genialny post, super napisany. Nie ma co... takie posty są też bardzo potrzebne. Od razu wszystko wydaje się radośniejsze. :) Dziękuję bardzo za dużą dawkę radości, a polenić czasami się to też dobrze. hihi Duży uśmiech prosto do Ciebie posyłam. :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złapałam go i trzymam 😂Niech dużo radosnych chwil Ci towarzyszy Jumor , rozweselenie potrzebne wszystkim Śmiech. Grudniowo , ciepło przytulam Trzymam kciuki za utrzymanie pracy

      Usuń
  15. o widzisz takiego spojrzenia na sprawe potrzebowałam heheh
    Podoba mi się u Ciebie-dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie u mnie Rozgośc się prosze😊Trzeba od czasu do czasu pożartować aby nie zwariowac🌸Grudniowych dni fajnych zycze

      Usuń
  16. A ja myślałam że to o mnie.
    A tu więcej takich osób...
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozbawiłaś mnie tym postem, bo pasuje i do mnie.......hehe. Jak mam leniwy dzień(ostatnio się takie zdarzają), to żeby się nie dołować za bardzo i wyzywać się od leni, wyliczam sobie co dziś zrobiłam. Okazuje się, że całkiem sporo, doliczając oczywiście siedzenie z książką czy też siedzenie przy komputerze.....Po paru takich "leniwie pracowitych" dniach, dostaję powera i nadrabiam zaległości. Jednak nie samą pracą człowiek żyje, c'nie?.....Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spędzić życie na twórczym lenistwie byłoby cudnie:):
      W te grudniowe dni żyzcę Ci dużo leniuchowania ale takiego,który da Ci spokój i odpoczynek...bo czasami potrafimy się katować tym, że nic nie robimy
      Cieplutko grudniowo pozdrawiam

      Usuń
  18. Koty to potrafią najlepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda, nie samą pracą człowiek żyje. Czasami dobrze poleniuchować :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczynek ładuje...Po błogim lenistwie wracamy do pracy uśmiechnięci, zadowoleni..
      Serdecznosci grudniowe:)

      Usuń
  20. Ze mnie też żaden leń. I wstaję rano przed świtaniem – z własnej woli!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ,zazdroszczę..Dzięki temu masz rzeczywiście cały dzień do dyspozycji....
    grudniowych wypraw ciekawych życzę,pozdrawiając także:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj nie lubię w sobie tego lenia, trudno go przegonić. Najbardziej to lubię, tak nic nie robić i dobrze mi z tym.
    Zimowa aura sprzyja leniuchowaniu:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubię i lenia w sobie :):)Po co go gonić??:):Jest przydatny ,przypomina nam , że nie jesteśmy robotami
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  23. W te pochmurne, szare dni każdy z nas jest troszkę leniuszkiem;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jest fajne..lubię chwile blogiego "nicnierobienia" ale oczywiście chwile bo i działanie też lubię:):):

      Usuń
    2. Dziękuję za gościnę...zapraszam więcej na gorącą rozgrzewającą herbatkę np:): w te grudniowe dni:):)

      Usuń
  24. Dzień dobry, jestem dziennikarką i chciałabym nawiązać z Panią kontakt :) Czy może Pani do mnie napisać avolka@interia.pl Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)