sobota, 3 listopada 2018

Tak właśnie wyobrażam sobie moją jesień życia, właśnie tak:):)!!!!!!!







Przede wszystkim DOM !!!!!!! A w domu RODZINA
Wzajemnie się wspieranie, do babci:):)i dziadka:):) przytulanie:):)
                 Znalezione obrazy dla zapytania obrazek gif babcia i wnuczki Znalezione obrazy dla zapytania obrazek gif babcia i wnuczki

 Tak właśnie wyobrażam sobie jesień mego życia...Przede wszystkim też ciągle, ciągle KOLOROWO!!!!!!

No i na koniec przedstawiam siebie z przyszłości;:):):):): {wcale już nie tak odległej w sumie jakby co;;):):):):)}


a co???? 


A  poniżej ,na zdjęciu, Helen Norowicz -bierzmy z Niej przykład:):):)

Znalezione obrazy dla zapytania helena norowicz zdjecia





40 komentarzy:

  1. Bardzo piękna wizja jesieni życia. Chyba każdy o takiej marzy. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. q wsumie jednocześnie tak prosta do zrealizowania....Dom, bycie z wnukami....i dbanie o siebie do końca, bez względu na wiek:):

      Usuń
  2. Kochana!
    Cudna ta Twoja jesień:)
    Pozdrawiam milutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niech ta cudowna jesień życia kiedyś się zrealizuje.......

      Usuń
  3. No tak, w sumie na taką jesień życia pracujemy całe życie, a czasami jedno zdarzenie czy choroba przekreślają marzenia.
    Ale ja także chciałabym mały biały domek i żeby wnuki zaglądały na szarlotkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest taka jesien, jaka mi się podoba :-) Ale nogi to ja jusz tak wysoko, nie dam rady ;-) Jednak robim co możem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy byłam młodą osobą "jesień życia" kojarzyła mi się z bujanym fotelem, kominkiem, ogromną ilością wolnego czasu na czytanie, pasje i zabawy z wnukami. Większość się sprawdziła. Nie mam tylko fotela i ...czasu.
    Ciągle jednak uważam, że starość może być piękna. I takiej właśnie i Tobie i sobie życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawazajem...a fotel bujany to ja już chcę:):):):)

      Usuń
  6. mam zamiar zacząć się starzeć dopiero w wieku 89 lat więc mam jeszcze kilka lat na zastanowienie się ale dbanie o siebie już zaczęłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 90 lat..teraz wydaje sie to takie odległe a jednak fajnie by było,żebyśmy dowiedziały się , oczywiście w szczęściu i zdrowiu jak to jest być 90 a nawet 100 letnią staruszką..ale to kiedyś..teraz trzeba skupić się TERAZ:):)

      Usuń
  7. O, taką jesień życia,również bym chciała mieć,ach marzenia są darmowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tam przyjmę z pokorą co ześle los
    Nie myślę o tym co będzie, cieszę się tym co teraz.
    Przyszłość to Niewiadoma chociaż na swoją setkę hihi planuję skok na spadochronie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skupiam się na myślach o tym co będzie ale czasami sie pojawiają i mobilizują np.do dbania o siebie by jak najdłużej być sprawną...
      Ale ten skok to trzeba by Elu wykonać szybciej!!!!

      Usuń
  9. A wiesz, że ta jesień może byc właśnie taką !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz marzenia i z całego serca życzę Ci, żeby się spełniły co do joty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O,tak większość z nas planuje, oczekuje i marzy a życie płynie czasami inaczej........ mnie zamarzył się lot na paralotni;)Może Bozia da....
    Więc dbajmy o siebie ( również o gibkość ciała ) i marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie często płynie inaczej ale najważniejsze akceptować jego nurt...

      Usuń
  12. Bardziej mnie nęcą trzy frywolne wielbicielki kankana niż wysportowana piękna Helena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Pani helena jest unikatowa...a tańczące babcie super....

      Usuń
  13. Kolorowa, szczęśliwa w zdrowiu i dobrej formie- też takiej właśnie jesieni chcę ☺
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie mądry człowiek, geriatra powiedział,że ludzie wczesną starość mają taką, na jaką sobie zapracowali, a późną, jak wychowali swoje dzieci i wnuki. Jeśli byli empatyczni i nauczyli empatii, to przytulanie będzie. Bo tak naprawdę o starości trzeba myśleć wcześniej, zanim nadejdzie. Niestety, u nas myśli się, że albo nas nie dotyczy, albo jakoś to będzie.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo rzadko myślimy o starości,odsuwamy te myśli.....

      Usuń
  15. Na taką jesień mówię zdecydowane TAK! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy powinni mieć taką Jesień Życia.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiej pięknej, kolorowej i zdrowej jesieni Ci życzę z całego serducha i sobie także.:)
    Moc buziaków !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Popieram Twoją wizję jesieni życia, bo mam taką samą - zawsze cieszyć się życiem, istnieniem. I kolorowo jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień bywa ciepła i pełna kolorów, dlatego ta życiowa może tez taka być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i niech taką się kiedyś w jesieni życia ,stanie:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który cieszy. Dziękuję,że spędziłeś tę chwilę ze mną...Dobrego dnia życzę:) Łap każda jego chwilę:)